FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Charlotte Snack – 25. syn i 44. dziecko rodziny Charlotte i oficer załogi Big Mom. Służy w Totto Landzie jako minister frytek (フライ大臣 Furai Daijin), zarządzając wyspą Potato.

Dawniej był jednym z czterech słodkich dowódców, jednak w wyniku przegranej z Urougem, która miała miejsce w ciągu ostatnich dwóch lat, stracił swą pozycję. Był członkiem armii Charlotte Ovena, która zastawiła zasadzkę na załogę Słomkowego Kapelusza na wyspie Cacao. Urodził się w tym samym momencie, co Bavarois, jednak jest od niego starszy.

Wygląd

Osobowość

Relacje

Piraci Big Mom

Snack jest jednym z najcenniejszych oficerów załogi o czym świadczy fakt, że po tym jak został pokonany, Charlotte Linlin rozpętała ze złość burzę i wysłała za wrogiem wielką flotę, a nawet kolejnego Słodkiego Dowódcę, Crackera.

Historia

W trakcie przeskoku

Podczas przeskoku stoczył walkę na terenie Lasu Złudzeń z załogą jednego z Supernowych, Urouge i został pokonany. Na skutek tego liczba Słodkich Dowódców została zredukowana do trzech.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Whole Cake Island

Snack po raz pierwszy pojawia się wraz ze swoją flotą podczas oblężenia wyspy Cacao, po zaatakowaniu wyspy przez Germę 66, staje do walki z Vinsmoke Judgem.

Umiejętności i moce

Musi on dysponować ogromną mocą, gdyż należał do grupy składającej się z najpotężniejszych oficerów Imperatora Charlotte Linlin.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Snack to po angielsku "przekąska". Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.

Nawigacja