FANDOM

Chimpy to główny bohater parodii serii One Piece pt. Chin Piece.

Wygląd

Chimpy to młody chłopak bardzo przypominający Monkey D. Luffy'ego. Nosi rozpiętą porwaną kamizelkę i spodenki przewiązane liną. Na głowie ma śpiącego jenota wyglądającego trochę jak słomkowy kapelusz Luffy'ego.

Osobowość

Chimpy jest bardzo odważny i pewny siebie. Nie wstydzi się rozciągać swojego penisa przed ludźmi, których dopiero co poznał.

Historia

Przeszłość

Pewnego dnia Chimpy odkrył, że jego penis może się rozciągać. Zaczął wtedy trenować swoje przyrodzenie, zwiększając jego siłę i możliwości.

Chin Piece

Chimpy przybył do pewnej wioski, gdzie spotkał grupkę dzieci dowodzonych przez Gównoppa. Pokazał im swoje umiejętności.

Umiejętności i moce

Chimpy, podobnie jak Luffy, potrafi rozciągać swoje ciało, a konkretniej penisa. Potrafi go niezwykle wydłużyć, manipulować jego kształtem i owijać nim różne przedmioty. Jego penis jest też wystarczająco silny, by podnosić ciężary lub trzymać się gałęzi drzew.

Techniki

  • Pen-Penisowy Penisowy Pistolet (チンチンのチンコ・銃 Chin Chin no Chinko Pisutoru): Chimpy rozciąga swojego penisa z ogromną siłą. Użył tej zdolności, popisując się przed dziećmi w wiosce.