FANDOM

Chou to szefowa yakuzy działająca w regionie Ringo w Kraju Wano. Została uwięziona w Udon przez załogę Królestwa Zwierząt, ale uwolnił go Luffy.

Wygląd

Cho Portrait

Zbliżenie na twarz Chou.

Chou to kobieta przeciętnego wzrostu o jasnych włosach ułożonych na kształt motyla. Fryzura zakrywa jej prawe oko. Na prawym ramieniu ma tatuaże o kwiatowym wzorze.

Osobowość

Jako szefowa yakuzy zdobyła sobie szacunek wśród gangsterów z Ringo. Uważa Hyougorou za swojego przywódcę i jest gotowa zaatakować każdego, kto go obrazi.

Historia

W pewnym momencie fabuły Chou została szefową yakuzy w Ringo, jednym z regionów Kraju Wano. Gdy do władzy doszła załoga Królestwa Zwierząt, sprzeciwiła się jej, za co została uwięziona w kopalni w Udon.

Fabuła

Podczas rebelii w więzieniu Luffy uwolnił wszystkich pozostałych więźniów, wliczając w to szefów yakuzy. Ci postanowili zebrać więcej sojuszników do walki z Kaidou.

Umiejętności i moce

Chou ma wystarczająco dużo siły, by przytrzymać przez chwilę Luffy'ego.

Ciekawostki

  • Jej imię, 蝶 (chō) oznacza po japońsku "motyla". Może być to nawiązanie do jej fryzury.
  • Jej przydomek, 夕顔 (yūgao), można przetłumaczyć jako "tykwa pospolita" lub "wilec biały".

Nawigacja

{{Kraj Wano Nawigacja}