FANDOM

Clutch to jedna z najczęściej używanych technik Kwiat-Kwiatowocu wykonywanych przed przeskokiem.

Opis

W Dos Fleur: Clutch Robin wykorzystując replikacje dwóch rąk zakrywa usta przeciwnika, a następnie szybkim ruchem wygina je do tyłu w wyniku czego łamią się kości przeciwnika i uniemożliwiają dalsza walkę. Robin może użyć tego ruchu na co najmniej dwóch przeciwników jednocześnie, mimo że jest wyraźnie określony jako "Dos Fleur" (dwa kwiaty). Po raz pierwszy został użyty na dwóch strażnikach w Domu Aukcyjnym Ludzi.

W Seis Fleur: Clutch użytkowniczka używa dwóch rąk aby chwycić za nogi przeciwnika i sprawić, że ??spadnie na ziemie. Następnie kolejna para rąk trzyma przeciwnika za plecy, a druga para łapie na szyje. Wszystkie pary rąk umieszczone na ciele w dość szybkim ruchu zaczynają ciągnąć przeciwnika powodując pęknięcie na plecach wroga. Po raz pierwszy zostało zastosowane to podczas potyczki z Pellem.

Technika Ocho Fleur: Clutch działa podobnie jak Seis Fleur: Clutch, ale ta technika wydaje się o wiele mocniej trzymać osobę, przez co nie może się nawet poruszać. Po raz pierwszy została użyta na Usoppie w pociągu podczas sagi Water 7.

W Doce Fleur: Clutch dwie ręce powstrzymując każdą z nóg przeciwnika, dwie powstrzymując każdą rękę wroga i cztery łapią szyje uniemożliwiając poruszanie wroga, a następnie Robin "ściska" przeciwnika łamiąc jego plecy. Ta technika po raz pierwszy została wykorzystana do wykończenia Yamy.

W Treinta Fleur: Clutch ta technika wykorzystuje trzydzieści rąk, które Robin kiełkuje na przeciwniku. Jest ona podobna do innych wersji Clutch, ale w tej umiejętności Robin używa więcej rąk dzięki czemu jest w stanie uniemożliwić ruch każdą część ciała przeciwnika. Została po raz pierwszy użyta na Niebieskim Bażancie.

W Cuatro Manos: Clutch Robin wykorzystuje cztery olbrzymie ramiona, które tworzy za pomocą połączenia osiemdziesięciu rąk. Następnie wykonuje w zasadzie taki sam ruch jak w innych wersjach Clutch. Jedyną różnicą w tej wersji jest większy rozmiar zastosowanych rąk, dzięki czemu może być stosowane na większych przeciwnikach. Po raz pierwszy została użyta przeciwko Gekko Morii.

Technika Dos Manos: Clutch wykorzystuje dwie wielkie ręce, które zostały utworzone przez Robin. Użytkowniczka chwyta przeciwnika tymi dwoma rękami i wygina go dzięki czemu łamie się. Po raz pierwszy została wykorzystana przeciwko Latającym Rybojeźdźcom.

W Double Clutch: Robin tworzy swojego klona z dodatkowymi 2 parami rąk, wykorzystując Cuerpo Fleur i chwyta przeciwnika za głowę. Następnie sama chwyta wroga za nogi (też z trzema parami rąk). Potem używają Clutch jednocześnie na obu nogach i głowie wyginając przeciwnika w kształt litery "U". Po raz pierwszy ta technika została użyta na Hammondzie

Nawigacja