Colscon – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Szkic Colscona.

Colscon jest pulchnym mężczyzną, o kręconych jasnych włosach i czarnych wąsach. Jego ubiór jest podobny do ubioru szefa mafii z koszulą w pionowe pasy i guziki, czarny płaszcz oraz krawat jasnego koloru. Nosi czarny kapelusz z piórem, a w oryginalnym szkicu ma sporej wielkości papugę na ramieniu.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Colscona poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgasa D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Colscon staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Colscon wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Widzimy go krzyczącego, gdy admirał Sakazuki poważnie rani Portgas D. Ace'a. Po jego śmierci, Colscon wraz z pozostałymi piratami chroni bezbronnego Monkey D. Luffy'ego.

Po wojnie

Colscon razem ze swoją załogą uczestniczył w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Colscon staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Nosi broń, oraz papugę na ramieniu. Nie wiadomo jednak, czy pomaga mu ona w walce, tak jak małpka Domy.

Główne walki

Nawigacja