FANDOM

Conis to mieszkanka Skypiei, która zaprzyjaźniła się z Monkey D. Luffym i jego załogą po ich przybyciu. Jest córką Pagayi i właścicielką chmurzastego lisa o imieniu Suuu.

Wygląd

Conis jest młodą dziewczyną o blond włosach splecionych w dwa długie warkocze i szaro-niebieskich oczach. Jak każdy mieszkaniec Angel Beach posiada na głowie dwoje odstających czułków z włosów i białe skrzydła (przez co Sanji za pierwszym razem wziął ją za anioła). Zazwyczaj nosi na sobie różową sukienkę do bioder z kwiaciastym wzorem, zapinaną pod szyją . W pasie nosi błękitny pasek a na nogach kapcio-podobne sandały. Przy pierwszym spotkaniu ze Słomkowymi na plecach miała harfę.

Osobowość

Na pierwszy rzut oka ocenić można Conis jako delikatną i spokojną istotę, życzliwą i miła dla otoczenia. Jest ona także "bogobojna", jak większość mieszkańców tej niebiańskiej wyspy i posłuszna swojemu ojcu. Pod tymi jednak cechami kryje się mocne poczucie sprawiedliwość i lojalności wobec przyjaciół oraz odwaga która uzewnętrznia się podczas przebywania z członkami załogi Słomkowego Kapelusza.

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

 Akt Skypiea

Conis widzimy po raz pierwszy jak gra na harfie na Angel Beach podczas gdy Słomkowi dobijają do brzegu. Sanji widząc ją myśli że jest ona aniołem, co budzi śmiech u dziewczyny. Pomogła ona Luffy'emu przyjść do siebie po kąpieli w niebiańskim morzu i przedstawiła swojego zwierzaka Suuu. Chwile później przypłynął jej ojciec rozbijając się o drzewo. Widząc zainteresowanie mieszkańców Błękitnego Morza skuterem, na którym rozbił się jej ojciec, wyjaśniła im ogólnie działanie i zastosowanie maszyny. Rozochocony Luffy postanowił wypróbować maszynę i kilka chwil później Conis była świadkiem jak Zoro musiał go wyławiać. Dziewczyna wyjaśniła im że sterowanie Waverem jest trudne i wymaga sporej wprawy. Jednak później widzi że Nami idzie to rewelacyjnie za pierwszym razem, co budzi zazdrość Luffy"ego. Ona i jej ojciec zabrali resztę Słomkowych na przekąskę podczas gdy nawigatorka kontynuowała rozrywkę.

W domostwie pana Pagayi Conis zaczyna wyjaśniać chłopcom jak działają Diale.

Nawigacja