FANDOM

Cuk-Cukierkowoc to niekanoniczny diabelski owoc typu Logia, pozwalający władającemu na tworzenie, kontrolę i przemianę w słodki syrop. Został zjedzony przez głównego antagonistę czwartego filmu, Gasparde'a.

Moce i słabe strony

Jako owoc typu Logia, Cuk-Cukierkowoc pozwala użytkownikowi na wytwarzanie oraz przemianę w syrop. Dzięki temu władający jest niewrażliwy na zwykłe ataki niewzmocnione Dominacją. Jednak tak jak w przypadku Pias-Piaskowocu istnieje materiał, dzięki któremu można dotknąć użytkownika. W tym przypadku jest to mąka. Oprócz tego władający posiada wszystkie słabości związane że zjedzeniem diabelskich owoców, a więc nie może pływać w wodzie oraz w przypadku kontaktu z Kamień Morskiej Strażnicy, osłabnie.

Zastosowanie

Gasparde transforms to liquid

Gasparde zamienia się w ciecz.

Gasparde używa swojej mocy głównie w celach defensywnych oraz do zamiany ręki na kształt ostrego sopla.

Ciekawostki

  • Ame posiada również drugie znaczenie: deszcz. Oba rzeczowniki mają taką samą pisownię w kanji. Jednak "ame" (deszcz) akcentuje się A-me, natomiast syrop: a-ME. Ponadto oba słowa różnią się pisownią w katakanie - deszcz: "雨", a syrop: "飴".
  • Pomimo, że użytkownicy Logii nie mogą kontrolować swoich części jeśli są w innym stanie skupienia, Gasparde wydaje się być zdolnym do posiadania kontrola nad syropem, będąc w stałym stanie skupienia. Może to być spowodowane faktem, że syrop twardnieje z czasem.

Nawigacja