FANDOM

Czerwony Pies kontra Niebieski Bażant – walka między dwoma admirałami Marynarki: Sakazukim i Kuzanem. Walczyli oni o stanowisko admirała Marynarki Wojennej, które zwolnił Sengoku. Odbyła się ona na Punk Hazard w Nowym Świecie.

Prolog

Po rezygnacji Sengoku ze swojego stanowiska zwolniło się miejsce admirała Marynarki Wojennej. Na swoje miejsce zaproponował on Niebieskiego Bażanta, gdyż ma do niego pełne zaufanie. Jednakże Globalny Rząd chciał powołać Czerwonego Psa. By rozstrzygnąć tę sprawę doszło między nimi do walki na wyspie Punk Hazard zniszczonej wcześniej przez wybuch laboratorium, spowodowany przez Ceasara Clowna.

Walka

O samym przebiegu walki nie wiemy zbyt wiele. Trwała 10 dni i była bardzo wyrównana. Ostatecznie wygrał Czerwony Pies, okazując litość swojemu przeciwnikowi. Obaj po walce byli bardzo wykończeni i ciężko ranni.

Następstwa

Czerwony Pies jako wygrany przejął pozycję admirała Marynarki Wojennej. Niebieski Bażant natomiast zdecydował się po przegranej walce opuścić szeregi Marynarki. Punk Hazard podzieliło się na 2 strefy: lodową i ognistą.

Nawigacja