FANDOM

Daikoku to ninja, mieszkający w Kraju Wano. Jest członkiem Oniwabanshuu Orochiego, służącym szogunowi Kraju Wano, Kurozumi Orochiemu.

Wygląd

Daikoku to masywny mężczyzna z bardzo długimi jasnymi włosami. Nosi ciemne kimono z dwoma naramiennikami oraz hełm z byczymi rogami.

Osobowość

Tak jak reszta Oniwabanshuu Orochiego jest posłuszny szogunowi. Gdy władca zaczął pożerać swoich poddanych, Daikoku powiedział, że nie może z tym nic zrobić, gdyż wszelkie działanie przeciw szogunowi jest zbrodnią. Gdy dowiedział się, że Nico Robin penetruje zamek Orochiego, za cel postawił sobie złapanie jej. Boi się rzeczy, których nie rozumie. Spanikował, gdy Robin i Brook pokazali moce swoich Diabelskich Owoców.

Umiejętności i moce

Jako członek Oniwabanshuu Orochiego jest bardzo uzdolnionym ninja. Bez problemu zakradł się do Nico Robin podczas bankietu. Jest też dość wytrzymały i szybko się pozbierał po tym, jak Robin zaatakowała go techniką Gigantesco Mano.

Bronie

Daikoku dzierży ogromną katanę, lecz nie wiadomo, jak dobrze nią włada.

Ciekawostki

  • Imię Daikoku może nawiązywać do Daikokutena, jednego z siedmiu bóstw szczęścia z japońskiej religii.

Nawigacja