FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Desire to kapitan załogi Sweet i była członkini pirackiego przymierza Silver. Jest też przyjaciółką z dzieciństwa Bartolomeo.

Wygląd

Desire jest kobietą o czerwonych włosach z fryzurą podobną kształtem do tej jaką nosi Bartolomeo. Nosi długi niebieski płaszcz, odpowiadający Japońskiemu światkowi ulicznemu z motywami oceanu na sobie. Pod spodem nosi tradycyjne Sarashi wraz z jasnoniebieskimi spodniami i klamrą w kształcie litery "S". Poza tym nosi czerwone buty na obcasie oraz nosi laskę.

Osobowość

Desire pragnie utrzymać zimny i zdystansowany charakter oraz skupiać się wyłącznie na robocie, niemniej odpowiednio przyciśnięta wydaje się być nieco speszona.

Podobnie do Bartolomeo, wierzy w nieomylną wiedzę i rady od Babci z rodzinnej wyspy.

Marzeniem Desire jest osiągnąć szczyt na ścieżce piractwa razem ze swoimi przyjaciółmi i jest wobec nich bardzo lojalna. Wścieka się, kiedy jej rzekomi przyjaciele oskarżają ją o zdradę i zmieniają swoje cele.

Relacje

Bartolomeo

Young Desire and Bartolomeo

Młoda Desire i Bartolomeo.

Desire i Bartolomeo byli przyjaciółmi z czasów dzieciństwa w swoim rodzinnym mieście. Jednakże ich drogi rozeszły się, gdy oboje wkroczyli na drogę piractwa. Nie zważając na łączącą ich przyjaźń Bartolomeo odmawia zdrady Luffy'ego, nawet jeżeli stanie się wrogiem Desire.

Bill

Po uratowaniu życia przez Billa, Desire obdarzyła go ogromnym szacunkiem i stara się mu służyć najlepiej jak potrafi będąc jednocześnie pod wrażeniem siły z jaką panuje nad załogą. Relacja z Billem była tak silna, że odrzucała oskarżenia innych o zdradę pod jego adresem. Niestety widząc, że to Bill rozkazał ją zabić w furii rzuca się do ataku na Aveyrona.

Fabuła

Umiejętności i moce

Nawigacja