Diez Barrels – ojciec X Drake'a. Był piratem, który trzynaście lat temu zdobył Op-Operacjowoc. Jest byłym oficerem Marynarki i planował sprzedać owoc marynarzom w zamian za pieniądze.[1]

Wygląd

Barrels był wysokim mężczyzną ojasnej karnacji, ostrym nosie i małych uszach. Nosi krótkie jasne włosy zaczesane do tyłu. Zwykle nosi na sobie ciemną koszulę z guzikami i jasny płaszcz typowy dla Marynarki.

Osobowość

Barrels był dość naiwny, zawierając umowę z Marynarką, o sprzedaży Op-Operacjowocu. Zdawał sobie sprawę z możliwości owocu, mimo to nie chciał go dla siebie i nie wiedział, że jego zdolność może zagwarantować nieśmiertelność.[1]

Historia

Dawniej Diez Barrels był oficerem Marynarki, jednak opuścił jej szeregi by rozpocząć życie pirata. Powód jego odejścia jest nieznany.[1]

Jako pirat zyskał nieco niesławy i zdobył Op-Operacjowoc. Ustalił z Marynarką transakcję wymiany owocu za sporą ilość pieniędzy na wyspie Rubeck. Razem ze swoją załogą zakładają bazę operacyjną w opuszczonym miasteczku na Wyspie Minion.[1]

Pewnego wieczoru gdy razem z załogą piją i dyskutują o potencjale diabelskiego owocu ich kryjówka zostaje zaatakowana przez Donquixote Rosinante. Barrels nie widział i nie słyszał Rosinante, gdyż ten zestrzelił lampy i użył mocy diabelskiego owocu. Barrels zostaje kopnięty w twarz i diabelski owoc zostaje skradziony.[1]

Gdy jego podwładni próbowali leczyć swoje urazy, zażądał odnalezienia diabelskiego owocu wartego według niego Bsymbol.gif5,000,000,000. Gdy Doflamingo przybywa na wyspę, Barrels razem z załogą zostają uwięzieni w klatce dla ptaków młodego pirata.[2] Po tym, jak Doflamingo dotarł do kryjówki Barrelsa i nie znalazł w niej żadnych użytecznych informacji, strzelił do niego i użył jego ciała jako krzesła.[3]

Umiejętności i moce

Zdolności fizyczne Barrelsa pozostają nieznane, jednak można przypuszczać, że może być całkiem silny.

Główne walki

Ciekawostki

  • Diez to po hiszpańsku "dziesięć".

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece MangaRozdział 765 (str. 12-15), Diez Barrels trzyma Op-Operacjowoc do czasu jego kradzieży przez Rosinante.
  2. One Piece MangaRozdział 766 (str. 3), Barrels rozkazuje podwładnym odzyskać owoc Ope Ope no Mi.
  3. One Piece MangaRozdział 767 (str. 4-6), Doflamingo strzela do Barrelsa i siada na jego ciele.

Nawigacja