FANDOM

Diez Barrels jest ojcem X Drake'a. Był piratem, który trzynaście lat temu zdobył Op-Operacjowoc. Jest byłym oficerem Marynarki i planował sprzedać owoc marynarzom w zamian za pieniądze.[1]

Wygląd

Barrels jest wysokim mężczyzną, jasnej karnacji o ostrym nosie i małych uszach. Nosi krótkie jasne włosy zaczesane do tyłu. Zwykle nosi na sobie ciemną koszulę z guzikami i jasny płaszcz typowy dla Marynarki.

Osobowość

Barrels był dość naiwny, zawierając umowę z Marynarką, o sprzedaży Diabelskiego Owocu Op-Operacyjnowocu. Zdawał sobie sprawę z możliwości owocu, mimo to nie chciał go dla siebie i nie wiedział, że jego zdolność może zagwarantować nieśmiertelność.[1]

Historia

Dawniej Diez Barrels był oficerem Marynarki, jednak opuścił jej szeregi by rozpocząć życie pirata. Powód jego odejścia jest nieznany.[1]

Jako pirat zyskał nieco niesławy i zdobył Diabelski Owoc Op-Operacjowoc. Ustalił z Marynarką transakcję wymiany owocu za sporą ilość pieniędzy na Wyspie Rubeck. Razem ze swoją załogą zakładają bazę operacyjną w opuszczonym miasteczku na Wyspie Minion.[1]

Pewnego wieczoru gdy razem z załogą piją i dyskutują o potencjale Diabelskiego Owocu ich kryjówka zostaje zaatakowana przez Donquixote Rosinante. Barrels nie widział i nie słyszał Rosinante, gdyż ten zestrzelił lampy i użył mocy diabelskiego owocu. Barrels zostaje kopnięty w twarz i Diabelski Owoc zostaje skradziony.[1]

Gdy jego podwładni próbowali leczyć swoje urazy, zażądał odnalezienia diabelskiego owocu wartego według niego Bsymbol5,000,000,000. Gdy Doflamingo przybywa na wyspę, Barrels razem z załogą zostają uwięzieni w klatce dla ptaków młodego pirata.[2] Po tym jak Doflamingo dotarł do kryjówki Barrelsa i nie znalazł w niej żadnych użytecznych informacji strzelił do niego i użył jego ciała jako krzesła.[3]

Moce i Umiejętności

Zdolności fizyczne Barrelsa pozostają nieznane. Jednak można przypuszczać, że może być całkiem silny.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego nazwisko Diez oznacza po hiszpańsku "dziesięć".

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece MangaRozdział 765 (str. 12-15), Diez Barrels trzyma Owoc Ope Ope no Mi, do czasu jego kradzieży przez Rosinante.
  2. One Piece MangaRozdział 766 (str. 3), Barrels rozkazuje podwładnym odzyskać owoc Ope Ope no Mi.
  3. One Piece MangaRozdział 767 (str. 4-6), Doflamingo strzela do Barrelsa i siada na jego ciele.

Nawigacja