FANDOM

Dobby Ibadonbo to więzień szóstego poziomu Impel Down.

Wygląd

Dobby Ibadonbo Manga Infobox

Ibadonbo w mandze.

Ibadonbo to opalony i muskularny mężczyzna ze spiczastym nosem, wystającą brwią, lekko wysuniętą dolną szczęką i sterczącymi do góry uszyma. Ma worki pod oczami i podłużną bliznę na prawym policzku. Prawa część jego twarzy i jego prawe ramię pokryte są tatuażami. Nosi złote kolczyki i strój więźnia.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Ibadonbo. Był zaciekawiony wizytą Hancock w celi Ace'a. Zaciekawiło go również przybycie na szósty poziom Czarnobrodego, który zaoferował więźniom wolność.

Historia

W pewnym momencie życia Dobby został skazany na uwięzienie na szóstym poziomie Impel Down.

Fabuła

Akt Impel Down

Ibadonbo obserwował, jak Magellan i Hannyabal eskortują Hancock do celi Portgasa D. Ace'a.

Później Ibadonbo wysłuchał Marshalla D. Teacha, który zaoferował wolność więźniom, którzy zabiją swoich współ-skazańców. Dobby nie dołączył do Czarnobrodego i nie wiadomo, co się z nim stało po jego wizycie.

Umiejętności i moce

Jako więzień szóstego poziomu jest dość niebezpieczny, jednak jego umiejętności i powód jego skazania pozostają nieznane.

Ciekawostki

  • Jego imię może być grą słów, odwróconym zwrotem 本当はいい人 (Hontō wa ī hito), oznaczającym "naprawę dobra osoba".

Nawigacja