FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Wiceadmirał Doberman – oficer Marynarki i jeden z pięciu wiceadmirałów, którzy przeprowadzili Buster Call na Enies Lobby.

Wygląd

Doberman jest dosyć wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma brązowe, kręcone włosy (podobne do włosów Kumy). Ma liczne blizny na twarzy i szyi w kształcie "X". Ma lekko kręcone czarne wąsy. Chodzi ubrany w fioletowy mundur z beżowymi zdobieniami. Na ramionach ma zarzucony niebieski płaszcz Marynarki z złotymi zdobieniami wewnątrz. W jego ręku często widać miecz.

Osobowość

Doberman mocno wierzy w ideę Absolutnej Sprawiedliwości. Bez wahania wydał rozkaz o porzuceniu rannych żołnierzy Marynarki. Był również gotowy do publicznego zabicia Białobrodego i Ace'a, a następnie pokazanie ich ściętych głów całemu światu. Uważał również, że trzeba bezwzględnie zgładzić Luffy'ego, za bycie synem Dragona.

Fabuła

Saga Water 7

Akt Enies Lobby

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

One Piece Film Z

Umiejętności i moce

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Doberman zdecydowanie potrafi posługiwać się Dominacją, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonena zajmującego się Cobym, który wspomniał, że każdy wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać.

Bronie

Bronią wiceadmirała jest katana ze złotą tsubą (jelcem) w formie krzyżyka równoramiennego, osadzoną na brązowej rękojeści. Podczas Aktu Marineford Doberman był widziany jak dzierży broń w lewej ręce, co sugeruje że jest leworęcznym szermierzem.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Różnice między mangą i anime

Ciekawostki

  • Doberman to rasa psa.

Nawigacja