FANDOM

Doquino – członek załogi Rogera. Nie wiadomo, co się z nim stało po śmierci Króla Piratów.

Wygląd

Donquino to masywny mężczyzna o ciemnych włosach i długich bokobrodach. Nosi kapitański kapelusz, koszulkę w paski bez rękawów i spodnie. Często trzyma w ustach fajkę.

Osobowość

Donquino jest lojalny wobec swojego kapitana i załogi. Razem z nimi ruszył do boju. Tak jak reszta załogi, początkowo był negatywnie nastawiony do Kouzuki Odena, jednak dość szybko się polubili. Choć na co dzień Donquino jest radosną osobą, był smutny, gdy Roger i Oden opuścili załogę.

Historia

W pewnym momencie swojego życia dołączył do załogi Rogera. Na jednej z wysp Paradise załoga Rogera pokonała batalion Marynarki, po czym zmierzyła się z załogą Białobrodego. Walka trwała cztery dni i zakończyła się wymianą łupów. Podczas wspólnej imprezy Donquino wzniósł toast z Blenheimem. Roger poprosił Białobrodego, by ten pozwolił swojemu podwładnemu, Kouzuki Odenowi, dołączył do załogi przyszłego Króla Piratów i pomógł mu odszukać ostatnią wyspę.

Gdy Oden dołączył do pirackiej bandy, załoga traktowała go dość chłodno, jednak po krótkim czasie się z nim oswoiła. Piraci zwiedzili razem Skypieę, Water 7, wyspę ryboludzi, Kraj Wano i Zou. W końcu dopłynęli do ostatniej wyspy. Po ujrzeniu skarbu zostawionego przez Joy Boya, zaczęli się śmiać. Roger nadał ostatniej wyspie nazwę Raftel, po czym załoga odpłynęła. Gdy Oden wysiadał na Wano, piraci żegnali się z nim ze łzami w oczach. Nie wiadomo, co się stało z Donquino po egzekucji Rogera.

Nawigacja