FANDOM

Donquixote Doflamingokapitan załogi Donquixote, były Królewski Wojownik Mórz ze zniesioną nagrodą za głowę w wysokości Bsymbol340,000,000, najbardziej wpływowy makler Podziemia działający tam pod pseudonimem "Joker", a także były członek światowej arystokracji wywodzący się z rodziny Donquixote. Ostatni raz był widziany na statku Marynarki transportującym go do Impel Down.

Jest pierwszym synem zmarłego Donquixote Hominga i starszym bratem także zmarłego Donquixote Rosinante. Obu ich zabił, gdyż twierdził, że został przez nich zdradzony. Osiem lat przed rozpoczęciem się akcji serii, Doflamingo został królem Dressrosy po obaleniu Riku Dolda III; rządził tam jako tyran aż do pokonania przez Monkey D. Luffy'ego pod koniec Aktu Dressrosa, gdy został pozbawiony zarówno stanowiska Królewskiego Wojownika Mórz jak i króla. On i jego załoga zostali później aresztowani przez admirała Fioletowego Tygrysa.

Jest jednym z głównych antagonistów Aktu Marineford, gdzie miała miejsce wojna, w której ten i inni Królewscy Wojownicy Mórz wsparli Marynarkę. Jest też głównym antagonistą Aktu Dressrosa i całej Sagi Dressrosa, gdzie był głównym sprawcą zdarzeń.

Wygląd

Donquixote jest bardzo wysokim, bo mierzącym przeszło 305 cm, mężczyzną o krótkich i nieuczesanych włosach koloru złotego. W młodości był przedstawiany z nieco dłuższymi włosami tego samego koloru. Nosi on różowy płaszcz, z wyglądu przypominający posklejane ptasie pióra, co, jak łatwo się domyślić, jest nawiązaniem do zwierzęcia - flaminga – którego nazwa ukryta jest w jego imieniu. Pod płaszczem ukrytą ma białą koszulę ozdobioną czerwonymi, falistymi liniami. Doflamingo pokazuje się zwykle w pomarańczowych spodniach z białymi paskami, a także w czarnych, lekko wykrzywionych w górę pantoflach. Dodatkami do jego stroju są fioletowe okulary przeciwsłoneczne, których nigdy nie zdejmuje, oraz dwa kolczyki, które za młodu nosił na lewym uchu.

Styl poruszania Doflaminga jest dosyć dziwny. Podnosi on nogi wysoko, a kroki stawia na boki, co również jest nawiązaniem do ptaka, z którym go kojarzymy.

Galeria

Główna seria

Gry wideo

Inne

Nawigacja

Tekst tego artykułu, w części lub w całości pochodzi z onepiece.com.pl

Jestem złodziejką, która okrada piratów! Przyłącz się do mnie, a razem zdobędziemy fortunę. Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=429 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Kaku a korekterem jest Shimi

Nami Steals Alvida's Treasure