FANDOM

Douglas Bullet – główny antagonista filmu One Piece: Stampede.

Był marynarzem, póki nie dołączył do załogi Rogera. Po opuszczeniu załogi został uwięziony Impel Down. Bierze udział w pirackim festiwalu jako gość specjalny.

Wygląd

Bullet to rosły i umięśniony mężczyzna z jasnymi włosami, podzielonymi na dwie części. Jedna z nich ulizana jest do tyłu, a druga to niezwykle długa grzywa, opadająca mu na plecy. Nosi zapinany na guziki jasny mundur z dwoma medalami i krzyżami żelaznymi na kołnierzu. Mundur spięty jest ciemnym pasem, pod którym znajdują się dwie kieszenie. Na lewym rękawie znajduje się opaska z napisem "GF" i ciemna czaszka, otoczona dziewięcioma gwiazdami. Z kolei na prawym rękawie znajduje się naszywka z czaszką i liczbą "09". Prócz tego, Bullet ma na sobie ciemne spodnie i buty, a jego uszy osłonięte są przez nauszniki.

Jako młodzieniec był szczuplejszy i miał krótkie włosy. Jakiś czas później zapuścił dłuższe włosy i zwiększył swoją masę mięśniową.

Galeria

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Bulleta, jednak jest on pewny siebie i uważa, że jako jedyny jest wystarczająco silny, by zdobyć skarb Rogera.

Historia

Douglas był przez jakiś czas członkiem Marynarki, ale odszedł po pewnym wydarzeniu. Ponad 24 lata temu Douglas Bullet żeglował razem z Gol D. Rogerem. Został w pewnym momencie złapany przez Globalny Rząd i uwięziony w Impel Down.

Fabuła

One Piece: Stampede

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Brzdęk-Brzdękowoc

Bullet zjadł Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala mu na kontrolowanie i łączenie żelaza i metalowych obiektów. Dzięki swej mocy może budować roboty i okręty podwodne.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Dominacja Koloru Uzbrojenia

Podczas walki z Luffym w formie Snakemana Bullet pokazał, że potrafi używać Dominacji Koloru Uzbrojenia. Potrafi też wzmocnić swoją mocą przedmioty utworzone za pomocą swojego Diabelskiego Owocu.

Dominacja Koloru Władcy

Bullet jest jedną z niewielu osób, które posiadają moc Dominacji Koloru Władcy.

Ciekawostki

  • Bullet to po angielsku "pocisk".
  • Jest trzecim filmowym antagonistą, który wcześniej wiódł życie marynarza. Wcześniejsi to Gasparde i Zephyr.
  • Jest drugim po Sengoku znanym marynarzem, który posiada moc Dominacji Koloru Władcy.
  • Jest drugą po Nagurim niekanoniczną postacią z mocą Dominacji Koloru Władcy.

Nawigacja