FANDOM

Douglas Gray był generałem Galzforce w Galzburgu. Wcześniej służył jako dowódca Douglasa Bulleta.

Osobowość

Graya interesował jedynie własny zysk. Traktował Bulleta jak syna, choć w rzeczywistości w ogóle mu na nik nie zależało. Gdy zaczął uważać swojego podwładnego za niebezpieczeństwo, postanowił go zdradzić.

Historia

Douglas Gray był dowódcą Galzforce biorącym udział w "niekończącej się" wojnie. Jeden z jego podwładnych, Douglas Bullet, wyrósł na najsilniejszego żołnierza armii i sprawił, że szala zwycięstwa przechyliła się na stronę Galzburgu. Dzięki zasługom Bulleta, Gray został mianowany generałem. Dowódca obiecał podkomendnemu, że zapewni mu wysoką pozycję. Trzydzieści trzy lata temu przed rozpoczęciem serii, Galzforce wygrał wojnę. Gray zaczął jednak uważać siłę Bulleta za poważne zagrożenie i postanowił go unieszkodliwić. Bullet okazał się jednak zbyt silny, zabił go i wybił całą armię Galzburgu.

Umiejętności i moce

Jako generał Galzforce, Gray dowodził całą armią Galzburgu. Wcześniej jako dowódca miał mniejszą władzę, lecz miał pod sobą Douglasa Bulleta, najsilniejszego żołnierza armii.