FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Drophy, znana szerzej jako Miss Merry Christmas, to była oficer Baroque Works, tajnej organizacji, w której współpracowała z Mr. 4.

Obecnie pracuje jako "księżniczka" w nowej Spiders Cafe razem z większością byłych agentów.

Wygląd

Miss Merry Chrismas jest kobietą w średnim wieku o czerwonych włosach i szerokich ustach. Nosi krawat wyglądający jak choinka co wiąże się z jej przydomkiem, zieloną przepaskę na czole, żółte okulary o fioletowych szkłach, białą bluzę, fioletowe spodnie w kwieciste wzory, kosz na plecach i sandały. Podczas mini aktu Spotkanie Baroque nosiła strój więźnia.

Galeria

Osobowość

Miss Merry Christmas należy do osób którzy bardzo szybko mówią przez co często pierwszą sylabę w zdaniu wymawia piskliwym głosem. Także ze względu na niską inteligencje swojego partnera twierdzi, że musi myśleć za ich dwoje i to ona dowodzi w grupie. Podobnie jak Crocodile wyśmiewa marzycieli takich jak Luffy i twierdzi, że świat będzie bez nich lepszy. Często narzeka na swoje plecy i karze swojemu partnerowi się masować.

Fabuła

Saga Alabasta

Mini Akt Spotkanie Baroque

Miss Merry Christmas znajduje się w więzieniu razem z innymi uwięzionymi oficerami. Zostaje uwolniona przez Miss Goldenweek i Miss Valentine. Podczas ucieczki zostaje zahipnotyzowana razem z innymi i okazuje się, że jej marzeniem jest zostanie "księżniczką". Wraca do Spiders Cafe i po ponownym otwarciu lokalu zostaje tam kelnerką.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Kret-Kretowoc

Dzięki zdolnościom swojego owocu może zamienić się w kreta lub hybrydę kreta i człowieka. W walce korzysta ze wykopanych przez siebie tuneli jako pułapek, a także wyskakuje z pod ziemi atakując swoimi szponami i natychmiast znika.

Główne walki

Nawigacja