FANDOM

Duch-Duchowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na tworzenie duchów i sprawiający, że osoba ta staje się człowiekiem-duchem (霊体人間 Reitai Ningen). Został zjedzony przez Peronę.

Moc owocu została po raz pierwszy zaprezentowana przez jednego z duchów Perony, który szpiegował załogę Słomkowego Kapelusza. Niewiele później owoc został nazwany.

Etymologia

  • Horo to japońska wymowa angielskiego słowa hollow i nawiązuje do duchowych mocy władającego.

Mocne i słabe strony

Główna moc owocu pozwala na tworzenie duchów wpędzających w depresję, jednak nie działa ona na pesymistów np. Usoppa. Pozwala on też na tworzenie małych i dużych bomb-duchów a także na wyjmowanie duszy ze swojego ciała.

poza pesymistami których można ewentualnie wysadzić, owoc ten ma słabości każdego innego owocu.

Zastosowanie

Techniki

Mini hoolow
Negative hollow

Negative Hollow

Perona tworzy duchy które wlatując w przeciwnika wywołują u niego depesję.

Toku Hollow

Perona tworzy Dużego grubego ducha

Kamikaze Rap

Perona detonuję stworzonego wcześniej ducha, by użyć tej techniki trzeba użyć Toku Hollow.

Mini Hollow

Perona tworzy kilka małych duchów które uczepiają się wroga.

Ghost Rap

Perona detonuję małe duchy, do użycia tej techniki trzeba użyć Mini Hollow.

Yonbai no Negative Kogeki

Perona wysyła cztery duchy takie jak w Negative Hollow, jednak w tym wypadku duchy mogą zaatakować kilka osób zamiast jednej.

Ciekawostki

  • Nazwa owocu przypomina unikalny śmiech Perony - Horohorohoro. Podobnie jest z Białobrodym (Wstrząs-Wstrząsowoc - Gurararara) i Breedem (Zwierz-Zwierzakowoc - Petotototo).
  • Po przeskoku Perona może używać niektórych mocy związanych poprzednio z opuszczaniem ciała (np. latanie) bez robienia tego. Może to znaczyć, że stała się silniejsza lub ulepszyła swoje władanie mocą owocu w ciągu dwóch lat.
  • Opuszczanie ciała pod postacią ducha jest podobne do Oż-Ożywowocu Brooka.

Nawigacja