FANDOM

Dziesięcioraczki Charlotte to grupa dzieci rodziny Charlotte od 65 do 74, w tym synów Big Mom od 36 do 40 i córek od 30 do 34. Są największą grupą dzieci Big Mom urodzonych podczas jednego porodu i wszyscy są członkami załogi Big Mom.

Wygląd

Czterech męskich dziesięcioraczków jest średniego wzrostu i rozmiaru, ale jeden z nich jest wyraźnie wyższy i większy niż pozostali. Wszyscy mają fioletowe włosy do szyi, choć ich ułożenia włosów lekko się różnią. Mają małe oczy, jak u pszczoły i małe nosy. Wszyscy noszą różowe stroje na czerwonej koszuli i kolorowe cylindry, z których jeden jest czerwony, jeden fioletowy, jeden zielony i dwa są żółte. Czterech z nich ma krawaty.

Żeńskie dziesięcioraczki mają jasne włosy ułożone na różne sposoby (afro, kucyk do góry, warkocz, rozpuszczone i warkoczyki) z czarnymi wstążkami. Noszą jasne sukienki (prócz tej, która ma rozpuszczone włosy, nosi ubranie z odkrytym brzuchem i ciasne spodnie) z czarnymi muszkami, a także spodnie w poziome paski.

Członkowie

Imiona synów, Newichi (ニューイチ Nyūichi), Newji (ニュージ Nyūji), Newsan (ニューサン Nyūsan), Newshi (ニューシ Nyūshi) i Newgo (ニューゴ Nyūgo), zostały wyjawione w One Piece magazine Vol.5.

Imiona córek, Nutmeg (ナツメグ Natsumegu), Akimeg (アキメグ Akimegu), Allmeg (オールメグ Ōrumegu), Harumeg (ハルメグ Harumegu) i Fuyumeg (フユメグ Fuyumegu), zostały wyjawione w One Piece magazine Vol.4.

[v · e · ?]
Dziesięcioraczki Charlotte
Charlotte Newichi Charlotte Newji Charlotte Newsan Charlottew Newshi Charlotte Newgo
Charlotte Nutmeg Charlotte Akimeg Charlotte Allmeg Charlotte Harumeg Charlotte Fuyumeg

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Miks-Miksowoc
Gocha Gocha no Mi Infobox

Połączona postać.

Charlotte Newshi zjadł Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na połączenie się z resztą rodzeństwa w ogromną postać z kosą.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Newgo zajął drugie miejsce w konkursie na najlepszego młodszego brata. Pierwsze miejsce zajął Anglais.

Nawigacja