FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Edward Weevil – samozwańczy syn "Białobrodego" Edward Newgate'a i jeden z Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz. Jego matką jest Bakkin, samozwańcza kochanka Newgate'a. Po raz pierwszy został wspomniany przez komandor Brandnew w dyskusji z marynarzami wysokiej rangi i obecnych Królewskich Wojownikach Mórz. Nazwany został dopiero po porażce Donquixote Doflamingo.

Wygląd

Weevil ma dość krępą budowę ciała z widocznymi bliznami przechodzącymi przez jego lewe oko, wokół szyi i przez lewe ramie. Posiada bujne krzaczaste białe włosy z dwoma warkoczami po obu stronach twarzy. Podobnie do swojego "samozwańczego ojca" nosi czarną bandanę i wąsy w kształcie półksiężyca, większe nawet od tych Newgate'a.

Osobowość

Weevil jest gwałtownym człowiekiem pozostawiającym spustoszenie w miejscu w którym się pojawi.

Nie do końca wiemy, czy Weevil wyglądał tak od samego początku. Pewnym jest że jest nieustannie manipulowany przez swoją matkę przez co wierzy, że jest prawowitym spadkobiercą fortuny Edwarda Newgate'a w przeciwieństwie do załogi Białobrodego, których postrzega (również przez wpływ matki) jako niegodnymi tego tytułu.

W przeciwieństwie do swojego "ojca", Weevil zupełnie inaczej rozumie pojęcie "rodziny" wierząc, że gwarantują ją jedynie więzy krwi, przez co brutalnie atakuje wszystkich piratów wcześniej związanych z Białobrodym.

Weevil zachowuje się i wyraża jakby pod względem umysłowym był na poziomie kilkuletniego dziecka.

Historia

Weevil nazywa siebie synem Edwarda Newgate'a przez co kwestionuje każdego, który posługuje się tym określeniem. Ostatecznie dołączył w szeregi Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz po zdarzeniach z wojny na Marineford.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Po raz pierwszy Weevila wspomina komandor Brannew w dyskusji o aktualnych stopniach Siedmiu Królewskich Wojowników w szeregach wysokich rangą oficerów Marynarki. Jednak jego tożsamość nie została wtedy ujawniona.

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Weevil występuje po raz pierwszy w czasie, gdy dziesiątkuje załogę A.O. Jego matka chcę odnaleźć Marco, aby móc ubiegać się o fortunę Białobrodego, jednakże Weevil jest bardziej zainteresowany zemstą na Czarnobrodym za zabicie swojego domniemanego ojca. Matka przekonuje go zatem w inny sposób czytając artykuł o tym jak piraci Słomkowego Kapelusza pokonali Doflamingo. Następnie Weevil pyta się matki, czy ścigać Słomkowych w celu zdobycia informacji o Marco.

Moce i Umiejętności

Edward Weevil posiada wielką siłę osobistą i jest groźnym piratem. Zdołał sam jeden rozbić 16 różnych załóg które w przeszłości były sprzymierzone z Białobrodym i walczyły po jego stronie w Marineford. Ponadto nawet admirał Marynarki Borsalino przyznał, że Edward Weevil posiada siłę której należy się obawiać, i która jest porównywalna do tej Edwarda Newgate'a w młodości, co jest najlepszym świadectwem potęgi "Białobrodergo Jr."

Bronie

Podobnie jak jego "niedoszły ojciec", Weevil używa bisento do walki.

One Piece Film: Z

Przypuszcza się, że Edward Weevil jest wspomnianym w filmie One Piece Film: Z, nienazwanym piratem, który pozbawił Zephyra Czarne Ramię ręki oraz zmasakrował jego podwładnych. Zaś jego przyjęcie do Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz około roku po wydarzeniach na Marineford: powodem odejścia Zephyra z Marynarki. Oznaczałoby to, że Weevil ma niepokazany jeszcze diabelski owoc, ale te informacje nie zostały jak na razie potwierdzone.

Ciekawostki

  • Podobnie jak większość Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz, Weevil posiada swój motyw zwierzęcy. W jego przypadku jest to wołek - rodzaj chrząszcza, kształtem przypominający człowieka.
  • Włosy i wąsy Weevila można zobaczyć w 801. rozdziale.
  • Weevil posiada największą znaną nagrodę za swoją głowę ze wszystkich Shichibukai.
  • "Weevil" jest również marką zabawek, której kształt produktów przypomina ciało Edwarda.
  • Jest ostatnim Królewskim Wojownikiem Mórz ujawnionym od czasu przeskoku.

Przypisy

Nawigacja