FANDOM

Eikon to krasnoludek z Królestwa Tontatta i członek załogi Tontatta.

Wygląd

Eikoso Concept Art

Szkic koncepcyjny Eikon.

Eikon to mały krasnoludek o dużym puszystym ogonie, spiczastym nosie i wystających policzkach. Ma rozczochrane ciemnobrązowe włosy związane jasnobrązową bandaną. Nosi koszulkę w biało-czerwone paski z dużym kołnierzem.

Osobowość

Eikon, jak inne krasnoludki, jest bardzo łatwowierna. Choć uważała Robin za wroga, natychmiastowo uwierzyła jej, gdy ta powiedziała, że nie zamierza im zrobić krzywdy i miło ją przywitała.

Fabuła

Akt Dressrosa

Po tym, jak krasnoludki pochwyciły Nico Robin, a następnie uwierzyły, że jest dobrą osobą, Eikon stała obok Gancho, gdy ten się przedstawiał.

Później Eikon i inne krasnoludki z Green Bit towarzyszył swoim nowym sojusznikom, Robin i Usoppowi, w siedzibie królewskiej armii, gdzie Kyros przeprowadzał spotkanie mające na celu omówienie ataku na Donquixote Doflamingo.

Umiejętności i moce

Jako krasnoludek Eikon jest dużo silniejsza i szybsza niż przeciętny człowiek. Nie pokazano jednak jej udziału w walce.

Różnice między mangą a anime

W animowanej wersji 711. rozdziału wygląd Eikon jest inny. Zamiast bandany na ona biały daszek i dzierży włócznię. W anime zaatakowała Robin, gdy ta powiedziała, że nie ma broni, którą mogłaby oddać.

Ciekawostki