One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Elektro to technika używana przez norki.

Opis

Użytkownicy Elektro potrafią przesyłać energię elektryczną przez swoje ciało do wszystkiego, czego dotkną. Energia elektryczna może być też przewodzona przez broń. Zadaje przeciwnikom dodatkowe obrażenia poprzez spalenie i porażenie.

Wszystkie norki potrafią używać Elektro, nawet dzieci i starcy. Brak tej umiejętność świadczy o tym, że dany osobnik nie jest norką. Carrot zauważyła, że Randolph nie potrafi używać Elektro.

Techniki

Ciekawostki

  • Niektórzy ludzie potrafią wytwarzać energię elektryczna w podobny sposób do Elektro:
    • McGuy naładował swój miecz energię elektryczną podczas wojny na Marineford.
    • Trafalgar D. Water Law potrafi wywoływać silne wyładowania elektryczne techniką Counter Shock. Umie też naładować swój nodachi Kikoku techniką Radio Knife.
    • Vinsmoke Niji potrafi przewodzić energię elektryczną przez swoje ciało, dzięki czemu zyskał przydomek "Electric Blue".
    • Vinsmoke Judge także potrafi przewodzić energię elektryczną przez swoje ciało i może naładować nią swoją włócznię.
  • Podobnie jak moc Grom-Gromowocu, Elektro jest całkowicie bezużyteczne w starciu z władającym Gum-Gumowocem.
  • Umiejętność ta może być nawiązaniem do Raijū, japońskiej mitologicznej bestii o wielu formach, której ciało składa się z błyskawic.

Nawigacja

Advertisement