FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Elizabello II to król Królestwa Prodence. Został gladiatorem w Koloseum Corrida, by walczyć o Płom-Płomieniowoc.

Wygląd

Elizabello to umięśniony mężczyzna z krótkim zarostem i kwadratową szczęką. Ma ulizane blond włosy. Jego nogi są nieproporcjonalnie małe w porównaniu do torsu.

Nosi złotą koronę złożoną z obręczy i licznych krzyży. Na ramionach zawieszony ma płaszcz w czerwono-granatową kratkę. Na arenie nosił złote rękawice bokserskie.

Galeria

Osobowość

Król Elizabello II wydaje się na pierwszy rzut osobą o wojowniczym usposobieniu i ostrym charakterze. Bliższe przyjrzenie się ukazuje jednak znacznie bardziej złożony charakter: postać która ma dość wojny swego kraju z innymi państwami, potrafi być przyjacielska w stosunku do starych przyjaciół oraz osobę która pamięta o tych którzy kiedyś pomogli jego krajowi w potrzebie (jak Riku Doldo III).

Relacje

Riku Doldo III

Pomimo swojego walecznego charakteru Elizabello II pokazał, że potrafi być przyjacielski i honorowy. Gdy zobaczył dawnego króla Dressrosy natychmiast go uściskał i podziękował za to, że w przeszłości pomógł jego krajowi wiele razy. Gdy Doflamingo ogłosił grę o przetrwanie, król Prodence opowiedział się po stronie poszukiwanych za których Królewski Wojownik Mórz wyznaczył nagrodę (wśród których był też Riku Doldo III) twierdząc, że jego kraj ma wielki dług u króla Riku więc z radością się odwdzięczy.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Dressrosa

Umiejętności

Główne walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Imię Elizabello prawdopodobnie jest krzyżówką imion dwóch królowych Izabeli i Elizabeth. "II" na końcu nazwy może być również odniesienie do bieżącej angielskiej monarchini Elżbiety II.

Nawigacja