FANDOM

Elmy[2] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Elmy full appearance

Pełny wygląd Elmy.

Elmy jest starszą kobietą. Nosi masywne, sporej długości kręcone bordowe włosy z małym kapelusikiem na głowie. Nosi również sporej ilości ciemnofioletowy makijaż wokół oczu, oraz różową szminkę na ustach. Brakuje jej również kilku zębów. Dodatkowo nosi słusznej wielkości perłowy naszyjnik na szyi, oraz biżuterie na każdym z palców prawej ręki. Poza tym widzimy ją ubraną w fioletową bluzę.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Elmy poza tym, że wydaje się być bardzo lojalna wobec Białobrodego, ryzykując życie aby przeszkodzić w egzekucji Portgas D. Ace'a.

Historia

Elmy była kobietą-piratem, która przez lata żeglowała i brała udział w wielu bitwach.[3] W pewnym momencie swojego życia zdołała zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Fabuła

Wojna na Marineford

Gdy egzekucja Portgasa D. Ace'a zostaje ogłoszona, Elmy wraz z czterdziestoma dwoma innymi załogami pirackimi przybywa na Marineford i sprzymierzona z załogą Białobrodego walczy przeciwko Marynarce by przerwać egzekucję.

Po wojnie

Elmy razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Elmy Battle

Elmy używa kordelasa podczas walki.

Elmy jest piratem, któremu udaje się zdobyć pewną niesławę w Nowym Świecie i sprzymierzyć się z załogą Białobrodego.

Bronie

Elmy wydaje się znać na sztuce szermierki, posługując się kordelasem.

Główne walki

Różnice między mangą a anime

W 561. rozdziale, widzimy Elmy walczącą z admirałem Borsalino, na czymś co przypomina sporego golema ziemi. Nie wiadomo czy jest to część jej mocy, czy ktoś inny jest za to odpowiedzialny. Jednakże w 470. odcinku został on przedstawiony jako wysoki mężczyzna okryty bandażami podobnie do mumii.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 38, Dzień urodzin Elmy
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Elmy.
  3. One Piece Blue Deep: Characters World - Przeszłość Elmy.

Nawigacja