FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Emporio Ivankov  – królowa Królestwa Samychtranzioli i jeden z dowódców armii rewolucjonistów. Dowodzi armią G, która pokrywa obszar Grand Line.

Wcześniej była więźniem Impel Down przetrzymywanym na poziomie piątym. Potajemnie żyła jednak na poziomie pięć i pół znanym jako "raj transwestytów". Po ucieczce powróciła do Królestwa Samychtranzioli, by ponownie panować tam jako królowa. Podczas dwuletniego przeskoku rzuciła wyzwanie Sanjiemu, by ten pokonał jej 99 mistrzów neotranswestyckiego kung-fu w zamian za sekret "walecznej kuchni" i łódź.

Wygląd

Ivankov jest bardzo wysoki, który góruje nawet nad Crocodilem i Jinbe. Ma niezwykle dużą głowę, fioletowe afro i długie rzęsy, posiada również zauważalnie-nietypowy kształt podbródka przypominający grot. Jego afro jest wystarczająco duże, aby mógł trzymać w nim ludzi. Ma Jolly Rogera wytatuowanego tuż poniżej piersi. Jako transwestyta ubiera się w czerwono-fioletowe kobiece szaty z ciężkim makijażem. Aby oznaczyć że jest królem krainy neotranziomów, nosi koronę królowej z koroną króla na górze. Jego fryzura, makijaż, naszyjnik i pończochy są atrybutami powszechnie kojarzonymi ze stereotypowym drag queen.

Emporio wykorzystując swoje żeńskie hormony na siebie, może stać się dużą o stosunkowo krzywych kształtach kobietą. Ta forma ma bardziej realistyczne proporcje niż jego męska forma, jest też dość dobrze wyposażony. Ze względu na ubrania, które nosi jako transwestyta, ta forma jest skąpo ubrana. Pomimo zmian spowodowanych przez hormony wciąż jednak jest bardzo wysoki i jest co najmniej dwukrotnie, jeśli nie trzykrotnie wyższy od oficera Impel Down Sadi-chan. W anime, kiedy Iva zamienia się w kobietę, zatrzymuje swój męski głos, w przeciwieństwie do innych postaci, których głosy są zmieniane przez jego moce.

Galeria

Osobowość

Jej unikalny śmiech to "mmmfufufu" (ンフフフ nfufufu).

Relacje

Błyskawica

Nie wiemy, gdzie dokładnie się poznali, ale są związani z armią rewolucjonistów oraz obaj są transwestytami. Oboje martwią się o siebie, co można zauważyć podczas ucieczki z Impel Down, prawdopodobnie są dobrymi przyjaciółmi.

Bartholomew Kuma

Gdy Kuma był rewolucjonistą, byli dobrymi przyjaciółmi, lecz gdy Bartolomiś opuścił armię i został jednym z Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz, ich kontakt się zmniejszył, a w międzyczasie Ivankov została więźniem w Impel Down. Podczas ratowania Ace'a spotkali się, ale Kuma już nie miał własnej woli był maszyną Marynarki i zaatakował Ivankov, nie pamiętając o starej przyjaźni.

Monkey D. Luffy

Na początku ich poznania Ivankov nie wiedziała, że Luffy jest synem Dragona i pomogła mu z prośby Benthama. Po tym, jak dowiedziała się, że jest dzieckiem swojego dowódcy, zmieniła zdanie i postanowiła mu pomóc z własnej woli. Z biegiem czasu Luffy jej zaimponował i stali się dobrymi znajomymi.

Historia

Umiejętności i moce

Diabelski owoc

Główny artykuł: Hor-Hormonowoc

Neotranswestyckie kung-fu

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 64. miejsce.

Nawigacja