FANDOM

Emporio Ivankov kontra Bellett – potyczka między przywódczynią krainy neotranziomów na poziomie pięć i pół więzienia Impel Down a byłym księciem nieznanego królestwa, który stał się piratem.

Prolog

Całe zdarzenie rozpoczęło się od nagłego wtargnięcia z zewnątrz przez Belletta do krainy neotranziomów. Pirat był wyposażony tylko w bazookę. Z wściekłością na ustach powiedział do Ivankov, że słyszał, jak używa ona tytułu królowej Królestwa Samychtranzioli. Potem opowiedział swoją przeszłość. Piętnaście lat wstecz jego ojciec, który wówczas był królem, wyruszył do Królestwa Samychtranzioli. Powrócił z niego jako transwestyta. Ojczyste państwo agresora i jego rodziny dostąpiły wielkiej hańby. Jako prawowity książę poprzysiągł zemstę na sprawcy tego przekleństwa. Był to jeden z powodów dlaczego brodacz wstąpił na drogę piractwa. Na końcu Bellett oznajmił, że własnoręcznie zabije Ivankov.

Walka

Emporio Ivankov, przestraszona faktem rychłej śmierci, krzyczała do Belletta, by nie używał bazooki i nie wykonywał egzekucji. Rewolucjonistka mówiła to ironicznie. Wraz z jej ostatnimi "błaganiami", blondyn wystrzelił ze swojej broni, która była namierzona prosto w dużą głowę transwestyty. Kula leciała z bardzo dużą prędkością. Jednak Ivankov wykorzystała technikę Death Wink, wtedy gdy pocisk był blisko jego twarzy. To spowodowało, że kula odbiła się od potężnego mrugnięcia i trafiła w Belletta, zadając mu obrażenia.

Następnie Emporio Ivankov przejął inicjatywę. Doskoczył do przeciwnika, by użyć na nim mocy swojego Diabelskiego Owocu, wykonując technikę Emporiove Hormony Kobiece. W miejsce paznokci na palcach jednej ręki transwestyty wyrosły ostro zaostrzone kolce na kształt długich paznokci. Wbił je w ciało Belletta i po chwili wyjął. Po paru sekundach wygląd fizyczny pirata zaczął się zmieniać. Najpierw zniknęła mu czarna broda. Wyrzeźbione mięśnie zaczęły się kurczyć, ciało stawało się coraz chudsze. Gdy zmniejszyła się klatka piersiowa, w jej miejsce zaczął rosnąć biust. Po bokach już małego brzucha talia ostro się zakrzywiła, do tego biodra stały się zaokrąglone, a pośladki stały się wypukłe. Co w końcowym efekcie Bellett został przemieniony w ładną kobietę. Teraz już przeciwniczka zaskoczoną zaistniałą sytuacją krzyczała do Ivy, by przestał, jednocześnie na siedząco podciągała spodnie, a drugą ręką zakrywała piersi.

Następstwa

Po przegranej walce Bellett jako kobieta, wstała i wybiegła z krainy neotranziomów, krzycząc, że czuje się zawstydzona. Emporio Ivankov odrzekła, że skoro czuje się zawstydzona, to będzie miała długą drogę do przejścia, by stać się neotranziomem. Cała sytuacja stała się potwierdzeniem dla Benthama, że Ivankov jest cudotwórcą.