FANDOM

Enma czyli Bóg Krainy Zmarłych – jeden z 21 mieczy rangi Oowazamono. Należał do Kouzuki Odena i jest jedyną bronią, która zdołała zranić Kaidou. Kouzuki Hiyori oddała go Zoro w zamian za Shuusui.

Wygląd

Enma to nodachi z tsubą w kształcie trójliścia.

Możliwości

Zoro Cuts Coastline

Zoro przypadkowo odcina kawałek wybrzeża, wypróbowując Enmę.

Enma należy do 21 mieczy rangi Oowazamono, więc jest to jedno z najpotężniejszych ostrzy na świecie. Hiyori uznała, że będzie to świetne zastępstwo dla Shuusui. W rękach Odena była to jedyna broń, która zdołała zostawić na niezniszczalnym ciele Imperatora Kaidou bliznę. Zoro, próbując przeciąć ostrzem drzewo, odciął całe urwisko, na którym stało. Tenguyama Hitetsu stwierdził, że miecz ten zdołałby przeciąć samo piekło.

Enma Draws Zoro's Haki

Enma wysysa Dominację Zoro.

Ostrze wysysa jednak duże pokłady Dominacji dzierżącej je osoby i zadaje zbyt duże cięcia. Zwyczajny szermierz zemdlałby po jednokrotnym użyciu broni.

Historia

Enma został wykuty przez Shimotsuki Kouzaburou.

Początkowo należał do Kouzuki Odena walczącego Stylem Dwóch Mieczy. Po jego śmierci został przekazany Hiyori.

Fabuła

Konflikt w Kraju Wano

Hiyori zaproponowała Zoro, że odda mu Enmę w zamian za Shuusui, by skarb narodowy Kraju Wano wrócił w należyte miejsce. Szermierz zgodził się na wymianę.

Ciekawostki

Nawigacja