FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

"Huragan" Eric był niekanonicznym najemnikiem i głównym antagonistą Aktu Okrętowa Wyspa.

Wygląd

Eric Portrait

Twarz Erica z bliska.

Eric był szczupłym mężczyzną o kwadratowej twarzy posiada fioletowe włosy zakręcone ku górze przypominające haczyk. Miał na sobie szarą marynarkę oraz spodnie to wszystko było przyozdobione czerwonymi paskami. Marynarka była dopięta na trzy guziki a na piersi widniały chusty. Pod marynarką nosił fioletową koszulę w paski a także złotą broszurkę w kształcie ptasiego skrzydła. Uszy jego były zdobione kolczykami z pereł. Warto także wspomnieć o okularach przeciwsłonecznych.

Osobowość

Eric był wielkim egoistą mimo, że był wynajęty do przechwytywania Apis oraz tysiącletniego smoka w celu uzyskania eliksiru z kości smoka dla Nelsona, prawdziwą intencją Erica było wykorzystanie Nelsona w celu zatrzymania eliksiru dla siebie. Jest również bardzo okrutny i brutalny był gotów wprowadzić Calm Belt i umieścić całą flotę w zagrożeniu tylko po to by uzyskać nieśmiertelność. Po klęsce Nelsona, Eric pokazał, że nie ma cierpliwości do starego przełożonego i zabił go za to.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Okrętowa Wyspa

Eric jako najemnik wynajęty przez Nelsona dostał zadanie by przechwycić Apis i zdobyć legendarnego tysiąc letniego smoka. Później Eric zdradził i (podobno) zabił swojego pracodawcę Nelsona. Następnie Eric wytropił i zaatakował załogę Słomianego Kapelusza na okrętowej wyspie. walczył z Luffy i jego załogą aby przechwyci tysiącletniego smoka. Udało mu się zadać wiele ran Luffy'emu ale został pokonany na wyspie.

Gdy Słomiane Kapelusze odpływali Eric pojawił się ponownie na Reverse Mountain lecz zakończyło się to dla niego tragicznie został zepchnięty do wody przez Nami jako, iż jest on posiadaczem Mocy Diabelskiego Owocu prawdopodobnie utopił się.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Sier-Sierpowoc
Kama Kama no Mi Infobox

Eric używający swojej mocy

Dzięki mocy owocu Sierp-Sierpowocu, Eric był w stanie wykorzystać jego wydłużane paznokcie by przeciąć powietrze tworząc tym samym ostre jak brzytwa podmuchy różnej wielkości, które są zdolne do przecięcia skał, nadając mu przydomek "Huragan". Paznokcie są też użyteczne w walce na bliską odległość. Eric okazał się być niebezpiecznym przeciwnikiem, zadając wiele ran Luffy'emu, lecz to zbyt mało, by zaszkodzić Słomkowemu.

Oprócz mocy Owocu Eric jest dość odważny, nie bojąc się zmierzyć z załogą Luffy'ego a także jest pewny swoich umiejętności bardzo dobrze w akrobatyczny sposób unikając ataków.

Pozostałe wystąpienia

Główne walki

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja