FANDOM

Gapiella to córka Bimine, burmistrza miasta Pucci.

Wygląd

Gapiella ma jasne związane z tyłu włosy. Nosi różową suknię i tiarę. Zawsze nosi ze sobą lornetkę.

Galeria

Osobowość

Gapiella niewiele wie o świecie, dlatego wszystko bardzo ją ciekawi. Jest uczynną osobą. Gdy Water 7 nawiedziła Aqua Laguna, Gapiella dostarczyła do miasta pomoc humanitarną.

Gapiella patrzyła się przed lornetkę na katalog, który trzymał jej ojciec, stojąc obok niego. Nie wiadomo, czy to dlatego, że ma taki zwyczaj, czy ma bardzo słaby wzrok.

Fabuła

Po incydencie na Enies Lobby

Gdy Franky biegł nago przez Water 7, Gapiella podglądała go przez swoją lornetkę. Przybyła wtedy do wodnej stolicy, by dostarczyć pomoc humanitarną po Aqua Lagunie. Towarzyszył jej służący Dajspoqui.

Dwa lata później

Razem ze swoim ojcem składała zamówienie w Galley-La Company. Burmistrz miasta Pucci chciał kupić od Zanbaia statek. Członek Galley-La zaproponował dwa statki i colę. Dajspoqui poprosił jednak swego pracodawcę, by ten nie decydował się na zakup tak szybko.

Ciekawostki

  • Marumie (丸見え) to po japońsku "całkowicie widoczny". Jest to prawdopodobnie nawiązanie do stanu, w jakim znajdował się Franky, gdy Gapiella po raz pierwszy go zobaczyła.