One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Gatz – komentator w Koloseum Korrida.

Wygląd

Gatz jest ubrany jak prawdziwy żołnierz. Nosi złoty hełm z długim czerwonym pióropuszem, złoty napierśnik i ceimną spódnice. Ma bardzo długie brązowe włosy oraz specyficzną bródkę.

Galeria

Osobowość

Ze względu na swoją profesję Gatz musi zachować bezstronność. Jednak przychodzi mu to z wielką trudnością i często wypowiada swoje opinie. Był wstrząśnięty i zasmucony, gdy odpadł Hack. Nie potrafił również zachować bezstronności i szybko zaczął kibicować Lucy'emu podczas starć w grupie C.

Relacje

Donquixote Doflamigo

Gatz wydaje się być zwolennikiem Doflamingo jak większość mieszkańców Dressrosy. Nie jest w stanie zachować bezstronności wobec załogi Doflamingo i kibicuje im.

Gladiatorzy

Gatz do każdego gladiatora odnosi się w inny sposób, niektórych docenia, innych ignoruje. Łatwo wskazuje faworytów walki.

Bellamy

Komentator w pewnym sensie kibicował Bellamy'emu ze względu na fakt, iż jest oddany Doflamingo. Z drugiej strony kibicował mu, gdyż nie chciał, aby wygrał Bartolomeo. Do publiczności wyraża się o nim jako "nasz człowiek".

Hack

Gatz szanuje Hacka i kibicuje mu bez większej przyczyny. Kiedy ryboludź został wyeliminowany, Gatz był zdenerwowany.

Bartolomeo

Komentator szczerze nie lubi ani nie szanuje Bartolomeo ze względu na jego ignorancki stosunek do publiczności. Nie mógł opanować złości, kiedy okazało się, że został zwycięzcą z grupy B.

Rebecca

Gatz nie ma najmniejszego szacunku do niej ze względu na jej pochodzenie (jest wnuczką byłego króla Riku). Potrafił jednak zaakceptować jej wygraną z grupy D w przeciwieństwie do większości publiczności.

Monkey D. Luffy

Luffy jako Lucy szybko stał się ulubieńcem zarówno jego jak i publiczności, pomimo, że nie wiedział kim tak naprawdę jest.

Publiczność Koloseum Korrida

Gatz stara się robić wszystko, aby podgrzać atmosferę na trybunach. Wydaje się reprezentować publiczność i zgadzać się z nią. Jedynie, kiedy Rebecca wygrała w swojej grupie, potrafił uszanować wynik i zaakceptować zwycięstwo na przeciw publiczności.

Fabuła

Konflikt na Dressrosie

Gatz pomaga Luffy'emu.

Gatz zostaje przebity przez nici Doflamingo.

Nawigacja

Advertisement