FANDOM

Generał Franky
Żelazny Pirat "Generał Franky" (鉄の海賊(アイアンパイレーツ)「フランキー将軍」 Aian Pairētsu "Furankī Shōgun") to najnowszy model Battle Franky o kodzie BF-38.

Wygląd

Franky Shogun One Py Berry Match

Generał Franky w One Py Berry Match.

Generał Franky to ogromny robot, wzorowany na Frankym. Jest dużo większy niż przeciętna osoba, lecz mniejszy niż Chopper po użyciu Wzmocnienia Monster Point i dużo mniejszy niż przeciętne olbrzymy. Zbudowany jest z wapometalu. Na jego lewej stronie znajduje się napis "BF-38", a pośrodku zmodyfikowany Jolly Roger Słomkowych.

Za każdym razem, gdy się pojawia, mężczyźni wyją z zachwytu, a kobiety patrzą się z litością. Jedynymi wyjątkami są Zoro, Sanji i Law, którzy nie podzielają radości na widok Generała Franky'ego.

Umiejętności i moce

Techniki

Techniki kombinacyjne

Czarny Generał Franky

Black Franky Shogun

Czarny Generał Franky.

W grze One Piece: Unlimited World Red pojawił się Czarny Generał Franky (ブラックフランキー将軍 Burakku Furankī Shōgun), zły odpowiednik Generała Franky'ego, będący przeciwnikiem Słomkowych na wyspie ryboludzi. Posiada on te same ataki, co standardowy model.

Ciekawostki

Cyborg Franky's Wanted Poster

Generał Franky na nowym liście gończym Franky'ego.

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę Generała Franky'ego. Brzmi ona General Franky.
  • W Wake up!, siedemnastej piosence początkowej One Piece, Generał Franky jest błędnie przedstawiony jako równy wzrostem olbrzymowi, gdy w rzeczywistości jest nawet mniejszy niż Chopper po użyciu Wzmocnienia Monster Point.
  • Do tej pory, za każdym razem, gdy Franky sterował Generałem Frankym, jego włosy wracały do kształtu sprzed przeskoku. Jedyny wyjątek to scena z niekanonicznego One Piece Film: Z, gdzie miał on fryzurę, którą nosi po przeskoku.
  • Zdjęcie Generała Franky'ego znajduje się na obecnym liście gończym Franky'ego.
  • Technika General Shield Boomerang przypomina ruch kultową tarczą Kapitana Ameryki z Marvel Comics.
  • Generał Franky powstał 8 stycznia.
  • Generał Franky ma 13 metrów wzrostu.

Nawigacja