FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Giolla to oficer załogi Donquixote i członkini armii Trebola.

Wygląd

Giolla jest bardzo dużą kobietą o wyolbrzymionej twarzy, pulchnej górnej części ciała oraz chudymi nogami. Giolla ma żółto-czerwone włosy. Nosi różową sukienkę z żółtymi kwiatkami (manga) natomiast w anime fioletową z pomarańczowymi kolorami. Giolla ma ciężki makijaż nosi trójkątne okulary oraz perłowe korale na szyi.

W wieku 45 lat Giolla była o wiele szczuplejsza, miała mniej pomarszczoną twarz oraz dłuższą szyję. W wieku 51 lat Giolla miała podobną wagę do teraźniejszej ale nie taką samą.

Galeria

Osobowość

Giolla jest osobą bardzo pewną siebie i uważa się za piękność nad pięknościami. Niekiedy z ust innych osób słyszy komplementy których wcale nie powiedzieli takie jak Syrenia Księżniczka, Miss Universe, lub Boa Hancock. jest wielkim pasjonatem sztuki jej pasją jest zmienianie życia innych w sztukę. Jest w jakimś stopniu podatna na kłamstwa gdyż Brook nie miał najmniejszego problemu by ją oszukać. Giolla jest również bardzo okrutna kiedy krzyknęła oraz kilkukrotnie uderzyła Mansherry by ta zaczęła płakać.

W wieku 45 lat Giolla była jak matka dla młodych członków załogi biorąc pod swoje skrzydła dzieci takie jak Dellinger, Baby 5, Buffalo lub młody Law.

Relacje

Piraci Donquixote

Giolla jest bardzo wierna i lojalna Piratom Donquixote. Doflamingo wydaje się mieć prawdziwą troskę o nią gdy Law wziął ją jako zakładnika. Giolla jest w stanie poświęcić się dla swojego kapitana. Powiedziała mu by Doflamingo nie dbał o to co się z nią stanie.

Umiejętności

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Sztuk-Sztukowoc
Ato Ato no Mi Infobox

Giolla używa zdolności swojego Diabelskiego Owocu.

Diabelski Owoc Giolli pozwala na przekształcanie niemal wszystkiego w sztukę. Pozwala jej to zmieniać kształt i wygląd dowolnego obiektu, w tym organizmów żywych. Gdy Giolla stosuje moc swojego owocu na pojeździe lub broni ten traci swoją funkcjonalność

Fabuła

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Główne Walki

Ciekawostki

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Załoga Donquixote Nawigacja