FANDOM

Glove to jeden z podpułkowników Marynarki, którzy brali udział w Buster Call na Enies Lobby. Został szybko pokonany przez Franky'ego. Ani jego imię, ani ranga, nie zostały podane w mandze.

Wygląd

Glove ma przeciętna budowę ciała i jasną karnacje. Gęste, kręcone, brązowe włosy swoim kształtem przypominają fryzurę Kuzana. Oprócz tego Komandor ma lekko spiczaste uszy, przypominające te, które znamy z wizerunków elfów. Całość wizerunku uzupełnia kozia bródka (również w brązowym kolorze), nieznacznie przekrzywiony w prawą stronę, duży nos i nieschludne wąsy. To co rzuca się w oczy to jego grube wargi oraz sporej wielkości dłonie, niemalże dorównujące pięściom Franky'ego.

Jeżeli chodzi o ubiór to Glove, jako Komandor nosi standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis "MARINE". Oprócz tego ma na sobie granatowe spodnie, czarne buty oraz ciemnoniebieską, tradycyjną już Marynarce chustkę. Ponadto Komandor ma na sobie biały, marynarski bezrękawnik, który z kołnierzykiem w dwa niebieskie paski.

Guziki również są białe. Na plecy Glove zarzuca kapitański płaszcz, który charakteryzuje się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Jednak najbardziej charakterystycznym elementem jego ubioru jest metalowa maska na twarzy, która chroni go przed poważnymi obrażeniami górnych partii twarzy i policzków oraz błękitno–szare rękawice z kremowymi naszywkami na nadgarstkach.

Fabuła

Incydent na Enies Lobby

Podczas Buster Call, który został wezwany do Enies Lobby przez Spandama, Glove należał do marynarzy znajdujących się na pokładzie okrętów wojennych. Gdy został wraz z innymi wysłany do walki przeciwko piratom, natrafił on na Franky'ego. Mimo jego potężnego ciosu lewym prostym został on dosyć szybko pokonany przez cyborga, który wyrzucił go wysoko w powietrze. Glove przeleciał spory kawałek, po czym z hukiem spadł nieopodal okrętu wojennego.

Umiejętności i moce

Glove jest naprawdę silnym pięściarzem. Walczy on przy pomocy profesjonalnych rękawic bokserskich i to głównie one stanowią o jego siłę. Ponadto jego twarz chroni metalowa maska, która prawdopodobnie ma zmniejszyć siłę otrzymywanych ciosów. Mimo jego ponadprzeciętnej siły i umiejętności nie dał on rady Franky'emu, który bez większych problemów zdołał zatrzymać mężczyznę.

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego imię to prawdopodobnie odniesienie do jego bokserskich umiejętności i ekwipunku.
  • W mandze występuje on jedynie w jednym kadrze i nie widzimy walki z Frankym (w anime ta scena została rozbudowana), a jedynie sylwetkę Komandora, który sprawia wrażenia jakby zaraz miał rzucić się na cyborga.

Nawigacja

Tekst tego artykułu, w części lub w całości pochodzi z onepiece.com.pl

Jestem złodziejką, która okrada piratów! Przyłącz się do mnie, a razem zdobędziemy fortunę. Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=470
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Brena

Nami Steals Alvida's Treasure