FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Golass to poboczny antagonista pierwszego filmu, pracujący dla Eldoraggo jako najemnik.

Wygląd

Jest dużym, dobrze zbudowanym mężczyzną, dzierżącym wielki miecz. Wyglądem przypomina amerykańskich Indian.

Osobowość

Golass nie jest zbyt rozmowny i właściwie w ogóle nie mówi, ale podczas walki wypuszcza z siebie okrzyki wojenne. Podobnie do Eldoraggo, jest bardzo chciwy i zawsze bierze trochę złota przed wykonaniem zlecenia.

Zoro dostrzegł jednak jego prawdziwą osobowość i stwierdził, że Golass nie lubi walczyć dla złota i uważa to za hańbę dla szermierza.

Umiejętności i moce

Golass Destroys A Mountain With His Swordsmanship

Golass niszczy swoim mieczem górę.

Golass posiada niezwykłą siłę. Zniszczył swoim mieczem ogromną skałę i zmusił Zoro do odwrotu w czasie walki. Nie umknął uwadze marynarzy, którzy wyznaczyli za jego głowę nagrodę w wysokości Bsymbol8,000,000. Mimo tego, że nagroda ta wydaje się niska w porównaniu do tych na Grand Line, to na rodzimym East Blue jest ogromna.

Bronie

Golass dzierży katanę. Jest utalentowanym szermierzem zdolnym niszczyć mieczem tak duże obiekty, jak skały. Nie stanowił jednak poważnego zagrożenia dla Zoro i został przez niego pokonany.

Ciekawostki

Golass bounty

List gończy Golassa.

  • List gończy Golassa jest często ukryty w anime. Nagroda za jego głowę to Bsymbol8,000,000.