FANDOM

Gonbe jest zwierzątkiem Chimney. Myśli, że jest kotem, choć w rzeczywistości królikiem.[2]

Wygląd

Gonbe myśli, że jest kotem, ale oczywiście ma ciało królika co równa się z długimi uszami i krótkim

ogonkiem. Ma futro koloru jasnoniebieskiego i kremowego z przodu. Podobnie jak jego właścicielka, zawsze widać go z szerokim uśmiechem.

Po przeskoku Gonbe, nie zmienił się zbyt wiele. Trochę urósł i wygląda bardziej jak normalny królik.

Galeria

Osobowość

Gonbe najczęściej można zauważyć w towarzystwie Chimney. Idzie tam gdzie ona, często naśladując jej działania. Rzadko spotyka się go bez uśmiechu na twarzy. Wydaje mu się, że jest kotem, więc miauczy.

Fabuła

Przybycie Słomkowych do Water7

Po spotkaniu Słomkowych, Chimney i Gonbe towarzyszą babci Kokoro do Water 7, kiedy nadchodziła Aqua Laguna. Następnie można go zobaczyć w barze Blueno, gdy Franky przyszedł do niego po colę.

Akt Enies Lobby

Chimney i Gonbe ukrywają się na prototypie morskiego pociągu, Rocket Manie, towarzysząc Słomkowym, rodzinie Franky oraz grupie pracowników Galley-La do Enies Lobby. Później można ich zobaczyć jak śledzą Spandama, Roba Lucciego i Robin, odkrywając tajny korytarz. Następnie doprowadzają Luffy'ego do wejścia i są świadkami zniszczenia przez chłopaka drzwi stalowych z użyciem Gear Third. Rob Lucci ujawnia, iż wiedział o podsłuchiwaniu Gonbe, jednak nic nie powiedział, bo nie otrzymał takiego rozkazu.

Gdy Luffy odnajduje Lucciego, Gonbe, Chimney i babcia Kokoro przeprowadzają resztę załogi przez tajny tunel. Gdy Rob zalewa tunel, babcia Kokoro, zamieniając się w syrenę ratuje Słomkowych i zabiera ich do morza, lądując na statku. Chimney i Gonbe czuwają nad nieruchomym Chopperem podczas, gdy Słomkowi walczą z Marynarką. Gdy Marynarka zauważa, że piraci planują uciec na statku, postanawiają go zniszczyć. Na szczęście Sanji ochrania Chimney, Gonbe, Kokoro i Choppera w ostatniej chwili przed atakiem marynarzy. Gdy grupa Marynarki zostaje pokonana, załoga słyszy Going Merry'ego. Wskakują do morza na Merry'ego i ostatecznie uciekają z Enies Lobby.

Po opuszczeniu Enies Lobby, załoga spotkała się z Icebergiem i pracownikami Galley-La. Going Merry został zniszczony. Gonbe uczestniczył w "pogrzebie" statku.

Po incydencie na Enies Lobby

Gonbe i grupa powrócili do Water 7 i spędzali czas ze Słomkowymi w siedzibie Galley-La. Gdy wiceadmirał Garp przychodzi zobaczyć Luffy'ego, Chimney i Gonbe są zaskoczeni faktem, iż Garp jest dziadkiem Luffy'ego. Następnie można zobaczyć, gdy Gonbe razem z Chimney pływają w basenie Galley-La, podczas gdy Nami podsłuchuję rozmowę Luffy'ego z Cobym. Gonbe uczęszcza później w wielkiej zabawie Słomkowych. Gdy Franky, Iceberg i Galley-La zakończyli budowę Thousand Sunny'ego, Gonbe, Kokoro i Chimney widzą Słomkowych wypływających na nową przygodę.

Co oni teraz porabiają?

Chimney i Gonbe można zobaczyć na stacji morskiego pociągu bawiących się z Yokozuną, który zaprzestał walki z pociągiem.

Dwa lata później

Po przeskoku zwierzak wciąż jest z Chimney, która została zawiadowcą na Shift Station.

Ciekawostki

  • Jest przekonany, że jest kotem. Tak jak Pappug jest pewny, że jest człowiekiem.
  • Gonbe krótko można zauważyć podczas przejażdżki dzieciaków w Sabaody Park w One Piece: Gigant Battle! 2 New World i w 393. odcinku.
  • Gonbe również można zauważyć jako pomnik w 406. odcinku.
  • Gonbe ma taką samą nazwę jak pokemon Munchlax w japońskiej wersji.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 64), Data urodzin ujawniona.
  2. One Piece Manga — Tom. 34 Rozdział 322, Debiut Gonbe z informacją "kot (tak naprawdę królik)".

Nawigacja