FANDOM

Gor-Gorącowoc to niekanoniczny diabelski owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na produkowanie i kontrolowanie ogromnych ilości ciepła. Został zjedzony przez Accino.

Etymologia

  • Atsu to skrót od japońskiego słowa atsui (熱い/暑い) oznaczającego "gorący".

Mocne i słabe strony

Główną zaletą tego owocu jest możliwość kontroli i wytwarzania ogromnej ilości ciepła, większej niż wytwarza zwykły człowiek, co pozwala na przewagę podczas walki wręcz gdyż przeciwnik przy kontakcie zostaje poparzony. Użytkownik tej mocy może stopić wszystko wokół siebie gdy się bardzo zezłości, może użyć też tego podczas walki. Moc daje możliwość wytrzymywania ekstremalnych temperatur. Dzięki niemu można wytrzymać chłód panujący na Lovely Land lub wysoką temperaturę wrzącej lawy.

Zastosowanie

Techniki

Ciekawostki

  • Gdy Don Accino używa mocy owocu, jego ciało staje się podobne do Luffy'ego w Gear Second; jest ciemnoczerwone i unosi się z niego para.
  • Gor-Gorącowoc jest nieco podobny do Wos-Woskowocu, ponieważ w obu przypadkach ataki zwracają się przeciwko atakującemu.
  • Ten owoc jest także podobny do Krzem-Krzemieniowocu, ponieważ oba owoce opierają się na zmienianiu temperatury ciała.

Nawigacja