FANDOM

Great Michael[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Great Michael Portrait

Szkic Great Michaela.

Great Michael jest średniej wielkości mężczyzną z kręconymi włosami oraz brodą. Nosi trikorn z czarną piracką banderą prawdopodobnie swojej załogi. Dodatkowo nosi czarny płaszcz kapitana piratów.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Great Michaela poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a. Dodatkowo można zaobserwować postawę pewności siebie, oraz drobną niefrasobliwość w zachowaniu.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Great Michael staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Great Michael wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go wyłącznie raz obok Rusha w czasie gdy Squard oskarża Białobrodego o wystawienie swoich sojuszników dla Marynarki.

Po wojnie

Great Michael razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Great Michael staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Do walki używa miecza.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces Imię Great Michaela

Nawigacja