FANDOM

Gron-Gronowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na przemianę części ciała w wiele kulek lub sfer przypominających kuliste części jagód. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-gronem (ブドウ人間 Budō Ningen). Efekt przypomina moc Pod-Podziałowocu. Został zjedzony przez Berry'ego Gooda.

Etymologia

  • Beri (ベリー) to japońska wymowa angielskiego słowa berry oznaczającego "jagodę". Nie należy mylić z walutą berry.

Mocne i słabe strony

Jedyne znana moc Gron-Gronowocu pozwala użytkownika na rozdzielenie części ciała podobno jak u Pod-Podziałowocu. Użytkownik może rozdziela się części ciała na kręcące w kształcie kulek i może niweczyć ciosy obuchowe np. atak Franky'ego Strong Right.

W anime pokazano że części ciała użytkownika może unosić się w powietrzu podobnie jak Buggy. W przeciwieństwie do Pod-Podziałowocu moc Gron-Gronowocu pozwala lewitować wszystkim oddzielonym częściom ciała wraz z nogami.

Techniki

Ciekawostki

  • Gron-Gronowoc jest przeciwieństwem Pod-Podziałowocu, ponieważ zapewnia niewrażliwość na ciosy obuchowe, ale wciąż podatność na cięcia, a z owocem Buggy'ego jest odwrotnie.

Nawigacja