FANDOM

Grzybowa wyspa to niekanoniczna wyspa w Nowym Świecie.

Wygląd

Wyspa ta jest pełna przeróżnych gęsto porośniętych roślin, wśród których znajdują się także przeróżne gatunki grzybów. Cechą charakterystyczną są góry przypominające grzyby oraz fauna upodobniająca się do tych dermatofitów.

Historia

Piraci Foxy'ego zwabili załgoę Słomkowego Kapelusza, udając rozbitków oraz przebierając się za kobiety. Kiedy Słomkowi dotarli na wyspę, Foxy wyzwał ich na mecz rewanżowy Davy Back FightLuffy zaakceptował wyzwanie i rozpoczęła się pierwsza runda, gdzie uczestnicy mieli za zadanie zjeść tajemnicze grzyby. Jednakże okazały się one sennymi grzybami, które sprawiają, że osoby, które je zjedzą, tracą motywację. Nie było to nic innego jak pułapka zastawiona przez Koumeia, wiceadmirała podszywającego się pod jednego z członków załogi Foxy'ego. Koumei zdołał schwytać Zoro, Sanjiego, Porche i Hamburga i uciekł na wyspy na Sexy Foxym.

Słomkowi zawarli sojusz z Foxym oraz jego współczłonkiem załogi Kanshou i opuścili wyspę w celu odnalezienia ich schwytanych towarzyszy. Brook, Chopper i inni z załogi Foxy'ego pozostali, aby odszukać grzyba, który zneutralizuje moc sennego grzyba. Odnaleźli go na skórze jednego ze stworów. Otoczeni przez Marynarkę, zmuszeni byli do pokonania ich. Piraci użyli wierzchowca, grzybokondy, by kierować się do Nebulandii. Po zwycięstwie na Nebulandii, wrócili na grzybową wyspę, gdzie ich drogi się rozeszły.

Nawigacja