FANDOM

Gum-Gumowy Gatling to technika Gum-Gumowocu.

Opis

Atak Gum-Gumowy Gatling przypomina przyśpieszony Gum-Gumowy Pistolet wykonywany obiema pięściami i dużo szybciej. Ruch tych rąk jest tak szybki, że widzi się wiele rąk na raz, mimo, że to nadal są tylko dwie ręce. Jednak mimo szybkiego poruszania rękoma Blueno i Rob Lucci bez problemu wykonali unik za pomocą swoich Papierowych Rysunków. Zaś Enel i Lucci potrafili nawet złapać jego ręce, co jednak nie świadczy o tym, że atak jest słaby.

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, technika nazwana jest Gum-Gumowy Karabin Maszynowy.

Historia

Gomu Gomu no Jet Gatling

Gum-Gumowy Gatling.

Gomu Gomu no Storm

Gum-Gumowy Sztorm.

Pierwszy raz Luffy użył tej techniki będąc pod hipnozą Jango i zaatakował nią załogę Czarnego Kota. Później ataku użył m.in. przeciwko Arlongowi i Crocodile'owi. W walce z tym drugim użył również ewolucji techniki Gum-Gumowy Gatling, czyli Gum-Gumowy Sztorm. Na Enies Lobby podczas walki z Robem Luccim technika ta ewoluowała do Gum-Gumowego Odrzutowego Gatlinga.

Podobne techniki

Gomu Gomu no Hanabi

Gum-Gumowe Fajerwerki.

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności ten atak został sklasyfikowany jako najpopularniejszy.

Nawigacja