FANDOM

Gum-Gumowy Odrzutowy Gatling to potężna technika Gum-Gumowocu w trybie Gear Second.

Opis

Jest to najsilniejsza technika Luffy'ego w formie Gear Second. Luffy stoi, pochyla do przodu i porusza rękoma w górę z taką prędkością, że ręce nie mogą już być widoczne, pozostawiając tylko strumienie powietrzne na swoim miejscu, bardzo podobnie jak przy technice Gum-Gumowy Odrzutowy Pistolet. Uderzenia są tak szybkie, że wydawać się może pozornie, że uderzenia mają miejsce jednocześnie. Kręgi wybuchów powietrza z uderzeń otaczających Luffy'ego, przypominają liczne lufy rzeczywistego karabinu Gatlinga. Jednakże, ze względu na dużą ilość energii wykorzystywanej do tego ataku, Luffy nie może wytrzymać zbyt długo, chociaż typowe użycie go jest dłuższe, niż regularnego Gum-Gumowy Gatling. Podczas jego walki z połączonych wysiłków Marigold i Sandersonii, Luffy wykazał dookólną wersję tego ruchu przez upadek na plecy, a następnie, podczas leżenia, uruchamia szybki ostrzał potężnych ciosów szybkich z ziemi, skutecznie niwecząc zarówno Gorgonie Siostry jak i ich ataku.

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, technika nazwana jest Gum-Gumowy Odrzutowy Karabin Maszynowy.

Historia

Pierwszy raz ten atak został użyty w walce z Luccim jako atak ostateczny, po tym jak zabójca Rządu trzykrotnie użył swojego Pistoletu Sześciu Królów. W efekcie Rob Lucci był ciężko ranny. Następnymi ofiarami tego ataku Boa Sandersonia i Boa Marigold, a potem Hannyabal. Gdy Luffy użył Odrzutowego Gatlinga, nie znając Dominacji Koloru Uzbrojenia przeciwko Smokerowi, atak ten okazał się bezskuteczny przez moc Logii wroga. Dopiero po przeskoku, gdy Luffy połączył ten atak z Kolorem Uzbrojenia, Caesar Clown był bliski porażki przez to połączenie.

Zobacz też

Nawigacja