FANDOM

Gum-Gumowy Wirujący Topór – jedna z połączonych technik Gum-Gumowego Balonu (Gum-Gumowoc - Luffy), zdolności strzelniczych (arsenał Usoppa), Siły Powietrzne Armée de L'Air: Kwiatowy Shoot (Styl Czarnonogiego - Sanji) oraz Cel-Splam! 108-funtowe Działo Feniksa (Styl Trzech Mieczy - Zoro). Technika występuje tylko w filmie Wielki mechaniczny żołnierz zamku Karakuri.

Opis

Jest to technika wymyślona (i w głównej mierze wykonywana) przez Luffy'ego ale wymagająca współpracy z Usoppem, Sanjim i Zoro. Luffy za pomocą Gum-Gumowy Balon napełnia się powietrzem a następnie wykorzystuje je by wzbić się wysoko w górę. W tym samym czasie snajper wystrzeliwuje kulę armatnią w kierunku kucharza, który z pomocą techniki Siły Powietrzne Armée de L'Air: Kwiatowy Shoot "podaje" kulę w kierunku szermierza. Zoro natomiast, za pomocą Cel-Splam! 108-funtowe Działo Feniksa wystrzeliwuję kulę armatnią w górę, gdzie czeka już Luffy. Kapitan Słomkowych trzyma się rękami ziemi, a kulę łapie stopami. Wykorzystując siłę wystrzału wielokrotnie obraca ramiona wokół własnej osi, aż siła kinetyczna kuli się nie wyczerpie. Następnie Luffy upuszcza kulę i zaczyna obracać się z dużą prędkością z powrotem, równocześnie zbliżając się do ziemi i rozciągając nogi. Wyglądem zaczyna przypominać pilarkę tarczową do drewna i na tych samych zasadach działa. Technika okazała się na tyle silna, że zdołała przepołowić zamek i prawdopodobnie wbiłaby się głębiej, gdyby nie interwencja Sanjiego i Zoro.

Etapy techniki

Nawigacja