FANDOM

Gum-gumowy gatling – technika gum-gumowocu.

Opis

Gum-gumowy gatling przypomina przyśpieszony gum-gumowy pistolet wykonywany obiema pięściami i dużo szybciej. Ruch tych rąk jest tak szybki, że widzi się wiele rąk na raz, mimo, że to nadal są tylko dwie ręce. Jednak mimo szybkiego poruszania rękoma Blueno i Rob Lucci bez problemu wykonali unik za pomocą swoich papierowych rysunków. Zaś Enel i Lucci potrafili nawet złapać jego ręce, co jednak nie świadczy o tym, że atak jest słaby.

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, technika nazwana jest Gum-Gumowy Karabin Maszynowy.

Historia

Gomu Gomu no Jet Gatling

Gum-gumowy gatling.

Gomu Gomu no Storm

Gum-gumowy sztorm.

Pierwszy raz Luffy użył tej techniki, będąc pod hipnozą Jango i zaatakował nią załogę Czarnego Kota. Później ataku użył m.in. przeciwko Arlongowi i Crocodile'owi. W walce z tym drugim użył również ewolucji techniki gum-gumowy gatling, czyli gum-gumowego sztormu. Na Enies Lobby podczas walki z Robem Luccim technika ta ewoluowała do gum-gumowego odrzutowego gatlinga.

Podobne techniki

Gomu Gomu no Hanabi

Gum-gumowe fajerwerki.

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności ten atak został sklasyfikowany jako najpopularniejszy.

Nawigacja