FANDOM

Gum-gumowy sztorm – technika gum-gumowocu.

Opis

Niezwykle silna technika (możliwe, że najsilniejsza technika, nie licząc gear second, gear third i Dominacji). Po pierwsze Luffy napełnia się powietrzem jak przy gum-gumowym balonie, ale powietrza jest więcej i kształtem przypomina elipsę. Potem ciasno obraca brzuchem, a na koniec wypuszcza powietrze, co powoduje, że Luffy zaczyna się wznosić. Następnie wykonuje ciosy podobne do gum-gumowego gatlinga, ale silniejsze i szybsze. Atak był na tyle silny, by pokonać Crocodile'a, spowodować trzęsienie ziemi w Alubarnie.

W polskiej wersji gry One Piece: Pirate Warriors 4, wydanej przez firmę Cenega, technika nosi nazwę Gum-Gumowy Sztorm, jednak podczas walki z Crocodilem Luffy nazwał ją Gum-Gumowa Burza.

Historia

Pierwszą ofiarą tego ataku był Crocodile. Wtedy też Luffy spowodował pewne zniszczenia w Alubarnie. Drugą ofiarą był Niebieski Bażant, którego lodowe ciało zostało rozbite w pył, ale znów się scaliło i Luffy został pokonany za pomocą ice time. Trzecią ofiarą byli marynarze z Enies Lobby. Czwartą Oars i Gekko Moria, której użył jako nightmare Luffy.

Podobne techniki

Nawigacja