FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Hachyk, zwykle nazywany Hachi, to ryboludź-ośmiornica, były oficer załogi Arlonga i były członek Słonecznych Piratów.

Po tym jak większość załogi Arlonga została aresztowana, Hachyk był jedynym, który zbiegł, przez co poznał Keimi oraz Pappuga i przeżył wiele podmorskich przygód, które skończyły się otwarciem restauracji z takoyaki i ponownym spotkaniem załogi Słomkowego Kapelusza.

Wygląd

Galeria

Osobowość

Hachyk nie jest zbyt inteligentny i można go łatwo oszukać. Nie rozpoznał, kim naprawdę jest Roronoa Zoro i zaczął się mu przedstawiać, prosząc go o to samo. W swojej walce z Zoro popełnił wiele błędnych ocen, a w niektórych przypadkach dał się sprowokować, co częściowo przyczyniło się do jego porażki.

Relacje

Przyjaciele

Piraci Słońca

Główny artykuł: Piraci Słońca

Załoga Arlonga

Główny artykuł: Załoga Arlonga

Keimi i Pappug

Główny artykuł: Keimi
Główny artykuł: Pappug

Rayleigh i Shakuyaku

Główny artykuł: Silvers Rayleigh
Główny artykuł: Shakuyaku

Załoga Słomkowego Kapelusza

Główny artykuł: Piraci Słomkowego Kapelusza

Wrogowie

Marynarka

Piraci Macro

Główny artykuł: Piraci Macro

Umiejętności i moce

Szermierka

Główny artykuł: Styl Sześciu Mieczy

Bronie

Historia

Fabuła

Główne walki

Wczesne One Piece

Early Arlong Pirates

Szkice załogi Arlonga z One Piece Green.

W One Piece Green: Secret Pieces pokazano wczesne szkice załogi Arlonga, według których Hachyk miał być pierwotnie kobietą i nazywać się Maple Read (メイプル・リード Meipuru Rīdo).

Co ciekawe, w załodze Buggy'ego miał się pojawić ptak pocztowy o imieniu Hachyk (はっちゃん Hacchan). Pomysł ten został jednak porzucony, a imię trafiło do Hachyka.

Ciekawostki

  • W One Piece Red: Grand Characters Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Hachyka. Brzmi ono Hatchan.

Nawigacja