FANDOM

Ham Burgerkról Królestwa Ballywood.

Wygląd

Ham Burger to starszy mężczyzna z podłużną twarzą i kwadratową szczęką. Ma krótkie brązowe włosy i spiczastą brodę. Prócz tego, ma mocno zarysowany nos i wydatne brwi. Nosi czarny płaszcz, a pod nim białą koszulę z falbanami i ciemnoniebieską muszką. Ma też czarne spodnie i niebieski cylinder z czerwonymi gwiazdkami.

Galeria

Osobowość

Ham Burger to specyficzny człowiek. Chodzi bardzo powoli, ale jak twierdzi, nigdy się nie cofa.

Fabuła

Akt Reverie

Ham Burger zjawił się w Red Port, by uczestniczyć w konferencji Reverie, która miała się odbyć w Mariejois. Gdy jechał bondolą, Sterry powiedział mu, że widział, jak jakiś olbrzym wspina się po Red Line. Ham Burger uznał to jednak za halucynacje. Później król Ballywood i inni uczestnicy Reverie dojechali na szczyt Red Line i weszli do zamku Pangea.

Władcy zebrali się w sali konferencyjnej. Buger, którego wybrano na przewodniczącego, ogłosił rozpoczęcie Reverie.

Umiejętności i moce

Jako król Królestwa Ballywood Burger ma władzę nad swoimi obywatelami i może uczestniczyć w Reverie.

Ciekawostki

  • Ham Burger jest prawdopodobnie zainspirowany szesnastym prezydentem Stanów Zjednoczonych, Abrahamem Lincolnem. Jego twarz, cylinder pokryty gwiazdami, muszka i płaszcz przypominają strój symbolu Ameryki, Wuja Sama.
    • Hamburgery to popularne amerykańskie danie, a nazwa Królestwo Ballywood przypomina Hollywood.