FANDOM

Hangan[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Hangan full

Szkic Hangana.

Hangan jest mężczyzną o nienaturalnie długiej szyi i szaroniebieskich włosach. Jego kości policzkowe i czoło są kanciastego kształtu. Nosi ciemny płaszcz z futrzastym kołnierzem, czarny kowbojski kapelusz oraz cętkowaną koszulę pod płaszczem.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Hangana poza tym, że troszczy się o Ace'a i ryzykuje własne życie by uratować młodego pirata przed egzekucją.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Hangan staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W czasie gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony w Marineford, Hangan wraz ze swoją załogą dołączają do sił załogi Białobrodego w misji ratunkowej.

Widzimy go atakującego przeciwnika razem z pozostałymi sojusznikami, przez przejście stworzone przez Oarsa. Później gdy Ace ginie z rąk Sakazukiego, Hangan stoi obok Luffy'ego, Choi i Ramby. Ich los pozostaje nieznany.

Po wojnie

Hangan razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Hangan staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego. Jego umiejętności bojowe, jak i biegłość posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Główne Walki

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces strona 361, Imię Hangana.

Nawigacja