FANDOM

Her-Herbatnikowoc to Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na tworzenie i manipulowanie herbatnikami zgodnie z własną wolą. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-herbatnikiem (ビスケット人間 Bisuketto Ningen). Został zjedzony przez Charlotte Crackera.

Etymologia

  • Bisu to skrót od bisuketto (ビスケット), czyli japońskiej wymowy angielskiego słowa biscuit, oznaczającego "herbatnika".

Mocne i słabe strony

Podobnie jak w innych Parameciach jak Wos-Woskowocu, czy Lep-Lepkowoc, użytkownik potrafi tworzyć nieskończoną ilość herbatników. Ciastka może kształtować na wiele sposobów, od realistycznych, humanoidalnych postaci do broni. Użytkownik może kontrolować postacie wewnątrz nich, manipulować do woli ich ciałami jak i dodawać im kończyny. Herbatniki mogą też służyć jako ciężki pancerz.

Cracker jest widoczny jak klaska w dłonie, aby przyzwać i kontrolować herbatniki, ale nie jest to wiadome, czy musi używać tego gestu, by używać mocy owocu. Mimo, że herbatniki są mocne, mogą być zniszczone, gdy uderzy się w nie z wystarczającą siłą lub można zmiękczyć je za pomocą wody. Poza tym ma standardowe słabości Diabelskicg Owoców.

Techniki

Ciekawostki

  • Tak jak w Spow-Spowolnowocu, Her-Herbatnikowoc do aktywowania mocy owocu potrzebny jest gest (klaskanie w dłonie).
  • Tworzenie klonów z herbatników w Biscuit Soldier, jest podobne do techniki Doflaminigo, Black Knight, tylko, że w niej tworzył klony z nici.
  • Podobnie jak u Pias-Piaskowocu, woda sprawia, że moc owocu nie działa.
  • Owoc ten jest podobny do Wos-Woskowoc jednak zamiast zmiękczać twardnieją przy pomocy ognia.

Nawigacja