FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Dr. Hiluluk był szarlatanem z wyspy Drum i przybranym ojcem Tony Tony Choppera.

Wygląd

Hiluluk na sobie różowe cętkowane spodnie i czarny płaszcz, a pod nim zielona koszulę. Ma dziwnie ułożone włosy przypominający krzyż, koloru białego oraz czarną bródkę i wąsy. Miał na sobie też czarny kapelusz, pasujący do płaszcza.

Galeria

Osobowość

Hiluluk był bardzo ekscentrycznym mężczyzna, który testował swoje eksperymentalne leki na niczego nie podejrzewających pacjentach. Jednak był bardzo opiekuńczy w stosunku do innych, bo szczerze starał się wyleczyć je z ich chorób, i nigdy nie żądał czegoś w zamian. To tyczy się również zwierząt, przy spotkaniu rannego Chopper'a jego pierwszą reakcją była chęć pomocy. Mimo reakcji Choppera, Hiluluk nie poddał się i nadal chał mu pomóc co skończyło się na tym że został jego przybranym ojcem .

Jego unikalny śmiech to: "Eheheheheheh".

Relacje

Wapol

Tony Tony Chopper

Dr. Kureha

Kureha miała dość mieszane uczucia w stosunku do Hiluluka. Wiedziała, że pod względem praktycznym jest kiepskim lekarzem który często potrafił bardziej zaszkodzić niż uleczyć. Ceniła sobie jednak jego upór i towarzystwo gdyż obydwoje byli oficjalnie wyrzutkami - jedynymi lekarzami na wyspie którzy nie podporządkowali się decyzjom Wapola i byli za to ścigani. Po jego śmierci przygarnęła Choppera i zaczęła go szkolić na bycie lekarzem.

Dalton

Doktors' 20

Królestwo kwiatów wiśni

Historia

Hiriluk with Research

Hiluluk i jego badania.

Na początku swojej kariery, Hiluluk był złodziejem, który chorował na śmiertelną chorobę. Gdy stracił nadzieję na wyzdrowienie, udał się do gaju kwitnących wiśni i po wizycie u doktora stwierdzono, że po jego chorobie nie ma ani śladu. Po tym wydarzeniu, doszedł do przekonania, że ​​nie ma na świecie choroby, której nie można wyleczyć. Przeszedł całkowitą przemianę wewnętrzną.

Hiriluk Hugs Chopper

Hiluluk przytula Choppera po tym, jak ten przyniósł mu grzyba amiudake.

Wrócił na wyspę Drum na której się urodził i postanowił zostać lekarzem. Marzeniem Hiluluka było leczyć ludzi na wyspie. Wapol wygnał wszystkich lekarzy, zostawiając tylko Doktors' 20, którzy leczyli ludzi tylko za jego zgodą. Dlatego on i doktor Kureha byli jedynymi wolnymi lekarzami jacy zostali na wyspie. Jednak w przeciwieństwie do Kurehy, Hiluluk robił przez przypadek więcej szkód, niż pomocy swoim pacjentom.

Umiejętności i moce

Ciekawostki

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Hiluluka. Brzmi ono Hiriluk. Wcześniej jednak, w One Piece Red: Grand Characters jego imię było zapisane jako Hiluluk.
  • W czwartym rankingu popularności Hiluluk zajął 26. miejsce. W piątym rankingu spadł na 73. miejsce.
  • Jego głowa przypomina kształtem krzyż medyczny.
  • Jego imię pochodzi od słowa "chirurg".
  • Gdy Hiluluk popełnia samobójstwo, stojąc naprzeciw Wapola, w anime gra Ellens dritter Gesang Franciszka Schuberta.

Nawigacja